فراخوان اولین سمپوزیوم آبرنگ ایران

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی جامعه بین المللی آبرنگ ، جامعه بین المللی آبرنگ شعبه ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می کند.

تهران، سعادت آباد، نگارخانه رسول مهر

17 تا 21 مهر 1394

بخش نمایشگاهی:

نمایش آثار منتخب آبرنگ هنرمندان سراسر ایران

شرایط پذیرش و انتخاب آثار:

آثار باید به شیوه ی نقاشی آبرنگ خلق شده باشد. از زمان خلق آثار بیشتر از دو سال نگذشته باشد. ابعاد آثار مورد پذیرش، بین 35 تا 75 سانتی متر باشد(کوچکترین ضلع 35 سانتی متر و بزرگترین ضلع 75 سانتی متر باشد). تعداد آثار قابل ارسال توسط هر هنرمند 5 اثر می باشد. آثار می بایست بدون قاب باشد و بر روی فوم برد نصب و پاسپارتو شود. (پاسپارتو به اندازه 4 سانتی متر به رنگ سفید). پشت فوم برد، بند نصب تعبیه شود.

موضوع: تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی و اسلامی، طبیعت و مشاهیر ایران

آخرین مهلت ارسال: تصویر آثار نقاشی آبرنگ جهت گزینش کارشناسی تا 13 مهر 94 به آدرس ایمیل: Iranian.watercolorsociety@gmail.com ارسال شود.حجم تصاویر بیشتر از یک مگابایت نباشد. آثار ارسالی شامل اطلاعات زیر باشد: نام هنرمند، استان، عنوان، قیمت به ریال، موضوع.

اعلام نتایج آثار پذیرفته شده: 14 مهر 94 از وب سایت رسمی نمایندگی جامعه بین المللی آبرنگ شعبه ایران

پشت آثار پذیرفته شده باید در فوم برد برچسب اطلاعات هنرمند که ضمیمه این فراخوان می باشد تکمیل و نصب شود(اطلاعات شامل نام هنرمند، استان، عنوان، قیمت به ریال، موضوع)

تقدیر و اعطای جوایز : به 10 اثر منتخب در بخش نمایشگاه آثار،تقدیر و اعطای جوایز به 5 مقاله کارشناسی در بخش علمی سمپوزیوم همزمان با برگزاری سومین همایش نقاشان آبرنگ ایران، زمستان 94 در استان اصفهان

بخش علمی سمپوزیوم:

در مراسم افتتاحیه رسمی سمپوزیوم ، خلاصه سه مقاله کارشناسی قرائت خواهد شد. اساتید و کارشناسان محترم میتوانند مقالات و مباحث کارشناسی خود را به آدرس ایمیل اعلام شده با فرمت pdf حداکثر 15 صفحه A4 به دو زبان فارسی و انگلیسی اقدام نمایند. مقالات و آثار برگزیده نقاشی در کاتالوگ آینده آبرنگ ایران چاپ خواهد شد.

گام اول: تشکیل کارگروه مدیریتی و علمی نقاشی آبرنگ در استانهای کشور و همکاری با دانشگاهها و مراکز فرهنگی نری، انجمن هنرهای تجسمی استانهای کشور در جهت ارتقاء سطح آگاهی و بینش خلق آثار آبرنگ

گام دوم: اولین جشنواره بین المللی نقاشی آبرنگ در ایران، سال 1395 با همکاری جامعه بین المللی نقاشان آبرنگ، نهادها و سازمانهای مرتبط

گام سوم: برگزاری دمو و ورکشاپ های آبرنگ توسط اساتید و هنرمندان منتخب در روزهای نمایشگاه

هیئت کارشناسی سمپوزیوم: نسرین دستان، مهلا تختی، علی اکبر ابراهیمی

مدیریت و همکاران در بخش نمایشگاه: علی اکبر ابراهیمی، عادل ندائی، بهنام غلامی، آرمین سلیمانی، مهران ابراهیمی و محمدرضا همتی

*** لازم به ذکر است آندسته از هنرمندان شرکت کننده در اولین سمپوزیوم آبرنگ ایران و سومین همایش آبرنگ ایران که عضو جامعه بین المللی آبرنگ شعبه ایران نیستند، می بایست نسبت به عضویت خود از طریق سایت www.iwsiran.com در اسرع وقت اقدام نمایند.

logo-samandehi