نقاشی های دیواری با خطای دید سه بعدی

هنرمند ایتالیایی Peeta عناصر بصری را در سبک انتزاعی به کار می‌گیرد و به نظر می رسد ساختارهای معماری را بهم ریخته و دوباره حل می کند.

به گزارش گالری آنلاین، اشکال انتزاعی در اطراف دیوار چرخش می یابد و بریده می شود تا فرم M.C را تشکیل دهد. تصاویر Escher باعث ایجاد خطای دید میشوند و نسبت به زاویه ی دید بیننده تغییر میکند.

برای پروژه نقاشی دیواری Stadt.Wand.Kunst 2019، هنرمند ایتالیایی peeta یک طرح هندسی را در یک گوشه خیابان در شهر Mannheim کشور آلمان بر روی یک ساختمان نقاشی کرد.

با استفاده از خطوط تیز، اشکال خمیده و سایه های مختلف آبی ، سفید و خاکستری ، Peeta به صورت بصری لبه سازه را (جایی که دو دیوار به هم میرسند) تغییر داد و نمای غیرممکن جدیدی ایجاد کرد.

این هنرمند در اینستاگرام خود در رابطه با این اثر اینگونه توضیح میدهد: "من از ابتدا این ساختمان را دوست داشتم و تمام تلاش خود را کردم تا با استفاده از مهارت های چند رشته مختلف این تغییرات را بطوری در ساختمان ایجاد کنم که در عین حال شکل اصلی خود را نیز حفظ کند."

مانند بسیاری از کارهای دیگر این هنرمند ، پالت رنگی نقاشی شده در نقاشی دیواری به ایجاد توهم و پررنگ کردن سازه در مقابل ساختمان های اطراف کمک می کند.

logo-samandehi