آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد فراگیر تا ساعت 24 امشب


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور ساعت ۲۴ امشب پایان می‌پذیرد، گفت: این آزمون روز جمعه ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، ویژه ورودی‌های بهمن ماه سال ۱۳۹۷ صبح روز جمعه ۲۳ آذر ماه جاری با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و مابقی مرد هستند، برگزار می‌شود. این آزمون در پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی و در حوزه های امتحانی ۸۱ شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در جلسه آزمون فوق به هر یک از داوطلبان رشته های امتحانی مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سئوال داده می‌شود. داوطلبان باید در مدت تعیین شده به سئوالات آزمون پاسخ دهند. تعداد سئوالات و مدت پاسخگویی نیز در برگه راهنمای آزمون درج شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: دفترچه سئوالات تمامی داوطلبان شخصی سازی شده و نام و نام خانودگی و شماره داوطلبی هر فرد بر روی آن درج شده است. دفترچه ها در تیپ های A، B و C و همراه با کد عددی تهیه شده‌اند و کد عددی باید با کدی که بر روی پاسخنامه درج شده مطابقت داشته باشد. در صورت مغایرت کد عددی، داوطلب باید موضوع را به نزدیکترین مراقب جلسه آزمون اطلاع دهد.

توکلی اضافه کرد: در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای پاسخ های غلط نمره منفی منظور نمی‌شود. اما اگر به سئوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ های داده شده به آن سئوال غلط محسوب می‌شوند و به آن سئوال نمره داده نمی‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای مشاهده و پرینت از روز چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۲ آذر می‌توانند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ - نوبت نوزدهم گفت: این اطلاعیه از روز یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

توکلی خاطر نشان کرد: تمامی داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کرده و در صورت وجود نقص در کارت، آن را بر اساس دستورالعمل اعلام شده رفع کنند.

logo-samandehi