"رویداد درونی" از دیدگاه هفده هنرمند


نمایشگاه گروهی با مدیای عکاسی و نقاشی به کیوریتوری الهه نیک پی تحت عنوان "رویداد درونی" از روز جمعه یکم تیرماه در گالری خورشید افتتاح شد.

هنرمندان:

سمیه کریمی ، نیوشا شیدایی راد، رها تولایی ، آرمان لقمانی ، الهام جهان فرد ، معصومه باقری ، سمیرا نیک فرجام ، لیلا امیر بیگی ، آرمیتا قادری ، ریحانه دایی حسینی ، مریم نظری ، سروناز سلماسی ، آسیه رضایی ، فاطمه نظری ، ماندانا مقربی ، پوریا ابراهیمی ، امین شاهزمانی

الهه نیک پی کیوریتور این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد:
شناسایی و جمع آوری استعدادهای جوان از اهداف گروه هنری نیلی بوده که بتوان این استعدادها را به جامعه معرفی نماید با توجه به نمایشگاههای پی در پی و استقبال زیاد هنرمندان جوان و ارایه آثار ناب این هنرمندان تصمیم به برگزاری این نمایشگاه و انتخاب سه هنرمند برتر از بین این هنرمندان نموده ایم .

وی در رابطه با مدیا و تعداد آثار افزود:
تعداد ۲۷ اثر که شامل عکاسی و نقاشی است از ۱۷ هنرمند جمع آوری شده که هنرمندان برتر این دوره خانمها سمیه کریمی با دو اثر نقاشی، ماندانا مقربی با اثر عکاسی و طراحی و معصومه باقری با اثر نقاشی هستند.


در این مجموعه هر هنرمند با مسایل احساسی عاطفی برخورد میکنند و به این مسایل اهمیت داده و آن را از دید متفاوت نگریسته و اثری را خلق میکند. گروه هنری نیلی همراه تلاش کرده که انتخاب آثار پژوهش محور باشد .


علاقه مندان جهت بازدید از آثار می توانند از شنبه تا چهارشنبه به گالری خورشید واقع در بلوار آفریقا (جردن)، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70، طبقه 1، واحد 1 مراجعه نمایند.



logo-samandehi