در حاشیه هشتمین کارنمای پژوهشی مطرح شد

تارا نظم علیزاده: به طور کلی کارنما تاثیرگذاری خوبی دارد اگر تمام هنرمندان آخرین خلق خود را ارائه دهند

تارا نظم علیزاده قریب به بیست و پنج سال است که کار نقاشی می کند. وی از سیزده سالگی فعالیت خود را شروع کرده. نظم علیزاده اکنون مدرس دانشگاه های هنر است و در زمینه نقاشی و پرفورمنس آرت را به صورت حرفه ای کار می کند.

این هنرمند در رابطه با آثارش می گوید: تکنیک کارهای من آکریلیک و میکس مدیا است و در پس زمینه کارم از آینه استفاده کرده‌ام. این پنج اثر از مجموعه «طبیعت من» است. قبلا آثار من بصورت فیگوراتیو بود ولی الان در این آثار اصلا فیگور را نیاوردم. درون یک زن را کار کردم، چون خودم یک زن هستم و می خواهم که مردم و مخاطب در آینه خودشان را با من درگیر کرده و ببینند.

وی نظرش را در مورد کارنما این گونه بیان می کند: این هشتمین کارنمای انجمن است، کارنماهای قبلی را هم که دنبال کردم، براساس تفکیک سن اعضا شکل می گرفت ولی چون آخرین آثار هنرمند را مد نظر قرار می دادند به نظرم یک مجموعه خیلی خوبی را میتوانستند ارائه دهند و بعضی از هنرمندان آخرین اثر را وارد نکردند **. به طور کلی کارنما تاثیرگذاری خوبی دارد. ولی به نظرم بهتر بود در هر دوره انجمن تعداد آرتیست کمتر با آثار بیشتری را برای کارنما انتخاب میکرد تا اثر آرتیست در ذهن ها حک شود. هر نمایشگاهی می تواند پله ای برای یک هنرجو باشد. به نظرم انجمن باید هنر معاصر را هم درگیر کند.


logo-samandehi