محمدرضا فیروزه‌ای: رییس هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش مشخص شد


محمدرضا فیروزه‌ای عضو هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران از تعیین رییس و نایب رییس هیات مدیره و تعیین سیاست ها و رویکردهای جدید این انجمن خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا فیروزه‌ای عضو هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران درباره سیاست‌ها و رویکردهای جدید این انجمن در دوره جدید گفت: بعد از انتخابات هیات مدیره در هشتم تیر، هنوز رویکردها و سیاست های جدیدی برای انجمن هنرمندان نقاش تعیین نکرده ایم.

وی ادامه داد: از ۶ مرداد به مدت ۲ هفته تعطیلات تابستانی در انجمن داریم و بعد از آن باید پیشنهادهای اعضای جدید هیات مدیره را که اکثر آنها جوان هستند، مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم چشم انداز خوبی برای آینده انجمن رقم بزنیم.

عضو هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران در مورد پیشنهادهایی که اعضای هیات مدیره در این مدت مطرح کردند، بیان کرد: مهمترین پیشنهادی که در حضور اعضای جدید هیات مدیره مطرح شد، این بود که سیاست جدید هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش چه باشد؟ قرار شد در مورد این پیشنهاد فکر شود تا ایده‌های اعضا را در جلسات آتی انجمن مورد بررسی قرار دهیم.

وی در مورد تقسیم وظایف جدید اعضای هیات مدیره اظهار کرد: تقسیم وظایف هیات مدیره جدید انجمن هنرمندان نقاش در قالب یک انتخابات داخلی صورت گرفت و بر اساس آن، امیر راد رییس هیات مدیره، جمال عرب زاده نایب رییس، رامین مهدی نژاد دبیر و من به عنوان خزانه دار انجمن هنرمندان نقاش انتخاب شدیم. البته هنوز مسئولیت کمیته های انجمن تعیین نشده است چرا که به دلیل حضور نداشتن برخی دوستان، تشکیل جلسه نداشتیم.

فیروزه‌ای در پایان گفت: هیات مدیره قبلی انجمن به صورت قانونی تا پایان شهریور و اواسط مهرماه مسئولیت قبلی خود را دارد و به کمک اعضای جدید می پردازد. بعد از آن این مسئولیت از جانب آنها واگذار و کارهای ثبتی و اداری این واگذاری مسئولیت انجام می شود.

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران ۸ تیرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و اعضای هیات مدیره جدید انجمن هنرمندان نقاش متشکل از امیر راد، جمال عرب زاده، مینا نادری، هلنا شین دشتگل و محمدرضا فیروزه‌ای انتخاب شدند. انتخابات انجمن هنرمندان نقاش هر سه سال یکبار انجام می شود و یک فرد می تواند ۲ دوره سه ساله به عنوان رییس انتخاب شود.

logo-samandehi