ورکشاپ کاریکاتور شهر پایدار در اردبیل برگزار می شود


ورکشاپ کارتون با عنوان «شهر پایدار» و با هدف؛ به تصویر کشیدن پیام ها و مفاهیم محیط زیستی، روز پنج شنبه 19 مهرماه 1397 در حوزه هنری استان اردبیل، برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد؛ مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، متولی اصلی این ورکشاپ را؛ انجمن دیده بان طبیعت اردبیل و اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل، اعلام کرد و افزود: حوزه هنری استان اردبیل، نیز به عنوان پایگاهی منسجم و فعال برای فعالیت های فرهنگی و هنری، در این ورکشاپ مشارکتی موثر خواهد داشت.
مجرد بیان کرد: این کارگاه یک روزه تولید اثر، با حضور؛ 11 هنرمند منتخب کارتونیست اردبیلی به همراه 2 هنرمند کارتونیست جوان و فعال حوزه هنری آذربایجان شرقی، و با موضوعات: آلودگی هوا، تولید کمتر زباله، مصرف بهینه انرژی، درخت و درختکاری، اصراف، بحران آب و... برگزار می شود.
وی، در خصوص این کارگاه افزود: این ورکشاپ بصورت ثبت نامی است و سرپرستی آن برعهده «سهراب خیری» هنرمند فعال و موفق اردبیلی است. همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده‌ی این ورک‌شاپ به همراه آثار تصویرسازی و عکاسی در اردبیل، تهران و تبریز برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است علاقمندان برای حضور در این ورکشاپ (برای آموزش و شرکت در ورکشاپ) می توانند در وقت اداری با شماره تلفن 2-33629191-045 داخلی 106 تماس حاصل نمایند.

logo-samandehi