مراسم تقدیر از هیات مدیره دوره ششم، فعالان انجمن هنرمندان نقاش و خبرنگاران گالری آنلاین برگزار شد



مراسم سپاس از هیات مدیره پیشین در دوره ششم و تقدیر از فعالان انجمن از جمله مدیران سایت گالری آنلاین در روز جمعه به تاریخ 27 مهرماه 1397 از ساعت 17 الی 19 در محل هنرستان هنرهای زیبای پسران برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین، در این رویداد از اعضای هیات مدیره پیشین و افرادی که در طول سال های گذشته به خصوص در سال گذشته در کمیته های انجمن فعالیت کرده و به بقا و حرکت این انجمن کمک نمودند، تقدیر به عمل آمد.


در بخش اول مراسم اعضای هیات مدیره جدید از جمله مینا نادری، محمدرضا فیروزه ای، هلنا شین دشت گل و جمال عرب زاد و همچنین مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران)و حبیب درخشانی برای تقدیر از اعضای کمیته های دوره گذشته انجمن نقاشان ایران به شرح زیر اقدام نمودند:

اعضای کمیته آموزش: ثریا حبیبی، فریماه تابعی، مهتا معینی، ترانه صادقیان، الهه مقدمی، یاسمن پور مختار، پرستو غلامحسینی، روناك ربیعی و تهمینه طاهباز.

کمیته انتشارات: رفعت فکوری، هلنا شین دشت گل، هنگامه عابدین، اكبر رفیعی، حسن موریزی نژاد، سعید رفیعی منفرد و آرش تنهایی.

کمیته رفاه: بدرالملوك صفایی، بهزاد آقاپور، علیرضا مجابی، یگانه صدری، میترا صمدی، الهه قادری و بیتا آقاجانی.

کمیته نقاشی دیواری: حبیب درخشانی، اکبر نیكان پور، حمیدرضا اكبری دوست، ولی الله شاكر، داور یوسفی، ژیلا هدایی، الهام نفیسی فر، عرفان شهیاد، لیلا اسلامی و بهنوش كاظمی.


کمیته نمایشگاه ها: مینا نادری، فرناز شعار، رویا ارمکیان، ناهید ضامنی، میترا شیرکوبیان، شیرین درودیان، سپیده عابدی، مرجان سعیدی، بهاره ملا علیپور، مهدی علایی نژاد، مژگان قدوسی، علی تقوا، محمدرضا منطقی و كتایون مقدم.

کمیته ارزشیابی: مهناز احمدی، سیما امانی، شهلا همایونی، طاهره واحدی، تارا نظم علیزاده، مهشید رحیم تبریزی، اکرم رحیم تبریزی، شیرین بوریایی دوست، محمد هادی فدوی، سروناز منزوی و امیر هوشنگ اردوئی.

در بخش بعدی مراسم، از همراهان و فعالان در انجمن مذکور تقدیر صورت گرفت که این افراد عبارت بودند از:

یاشا زمانپور و فاطمه سادات عبدالله زاده حسینی مدیران سایت گالری آنلاین، محسن فاتح پور، مهرداد عمرانی، مهشید خانبلوكی، سامان اسطلخی، فرشید پارسی كیا، فرزاد زمانپور و فرهاد فزونی.

در ادامه دکتر اسکندری و مهدی حسینی به اهدای جوایز سه نفر از اعضای انجمن که در سال های گذشته به عنوان دبیر، بازرس و فعال در کمیته ها در انجمن کوشیده و سبب ارتقا و حرکت آن شدند، پرداختند که عبارت بودند از رامین مهدی نژاد، نعمت لاله ای و سیروس آقاخانی.

در نهایت تقدیر از اعضای هیات مدیره پیشین از جمله: معصومه مظفری، بابك اطمینانی، منیژه صحی، محمدرضا فیروزه ای و امیر سقراطی به عمل آمد.

مظفری، رییس هیئت مدیره انجمن نقاشان در دوره گذشته در بیاناتی کوتاه بیان کرد: از تمام دوستانی که در طول ۵ سال گذشته در انجمن بودند و واقعا زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم، نمی توان به هیچ روشی زحماتشان را جبران نمود، آنها صرفا بخاطر عشق و علاقه خود به هنر، انجمن و در واقع به خودشان به عنوان هنرمند بدون هیچ چشم داشتی شروع به فعالیت کردند.

وی در ادامه افزود: «هیات مدیره بدون شما نمی توانست کاری پیش ببرد. از تمامی عزیزانی که در دبیرخانه و بخش های مختلف انجمن فعال بوده و زحمت کشیدند تشکر می کنم. هیات مدیره جدید جوان و عاقل هستند و امیدوارم در کنار آقای فیروزه ای که می تواند تجربه ها را به شما منتقل کند،بتوانند قدم های خوبی بردارند. من منتظر شنیدن خبرهای خوبی هستم زیرا به آنها باور دارم».

این مراسم، با موسیقی زنده و پذیرایی از میهمانان به پایان رسید.

logo-samandehi