معاون هنری و سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند

توسط هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی، احکام اردشیر میرمنگره و شادی علی صادر شد.

هادی مظفری، مدیر کل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته طی احکام جداگانه اردشیر میرمُنگره را به عنوان معاون امور هنرهای تجسمی و شادی علی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

مظفری در حکم اردشیر میرمنگره و شادی علی آورده است: نظر به سوابق اجرایی، تعهد، توانمندی و شایستگی‌های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "معاون امور هنرهای تجسمی" منصوب می‌شوید .

امید است با اتکاء به خداوند سبحان در ایفای وظایف محوله، پیگیری امور مربوطه و سامان بخشیدن به کارکردهای اداری مجموعه با همیاری عموم همکاران و هنرمندان عرصه تجسمی موفق باشید. بهروزی شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.

گفتنی‌ست اردشیر میرمنگره دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه هنر و تصویر سازی از دانشگاه تهران است. او دارای سوابق پژوهشی و اجرایی در سازمان میراث فرهنگی و زیباسازی شهر تهران است. او تجربه تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را در کارنامه خود دارد .

شادی علی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. او دارای سوابق اجرایی مدیریتی و پژوهشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران است. علی تاکنون دبیری کمیته‌های متعدد اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ و هنر را در کارنامه خود دارد .

logo-samandehi