برپایی نمایشگاه نقاشی در گالری خورشید

تماشای نگاه متفاوت گروهی از هنرمند به وطن و جهان پیرامون خود


"ایرانه" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی جمعی از هنرجویان مینا انوشه است که از روز جمعه 21 دی ماه در گالری خورشید برپا شده است.

به گفته مینا انوشه، نمایشگاه "ایرانه" با چند جلسه نشست و گفتگو راجع به موضوع و روند برگزاری نمایشگاه در مهر ماه با موضوع ایران است، در جهت نمایش زاویه دیدی که هر هنرمند به وطن و جهان پیرامونش دارد، نگاهی شخصی، گاهی بسیار ساده و واقعگرایانه و گاهی با فضایی سوررئالیست آغاز شد.

هنرمندان این نمایشگاه در رتبه های گوناگون تجربه کاری و همه در آغاز راه هستند؛ و همچنین همه هنرمندان خانم هستند و به همین علت عنوان نمایشگاه "ایرانه" انتخاب شده است.

در این نمایشگاه 25 اثر با تکنیک های گوناگون و ابعاد 50*50 یا 50*70 اجرا شده است.

وی همچنین بیان کرد: اهداف برگزاری نمایشگاه "ایرانه" را تمرین در یافتن نگاه شخصی، تجربه برگزاری نمایشگاه به صورت حرفه ای و آغاز کردن راه هنر، همچنین گفتگو با مخاطب با زبان تصویر از دریافت هایی که از زندگی در ایران داریم.

نمایشگاه "ایرانه" تا 26 دی ماه همه روزه از ساعت 16 الی 20 در گالری خورشید به نشانی جردن، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70 میزبان علاقمندان به هنر خواهد بود.


مینا انوشه متولد ۱۳۵۷، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه سوره تهران و عضو انجمن نقاشان ایران است.

این هنرمند برگزاری نمایشگاه های انفرادی در گالری های ویستا و آپادانا، نمایشگاه "Unexposed" یونان، بلژیک و لهستان و همچنین برگزاری نمایشگاه های گروهی در گالری های فرهنگسرای نیاوران، طراحان آزاد، حنا، شیرین، آن، الهه، ویستا، سیحون، گلستان، خانه هنرمندان و موزه دی دی سنتر را در کارنامه خود دارد.
انوشه همچنین در جشنواره های تاثیر مینیاتور بر هنر معاصر در موزه ی امام علی، جشنواره تجسمی فجر و هنر برای صلح نیز حضور داشته است.


logo-samandehi