روایت آذر شاه آبادی از مجموعه سردرگمی نگاه در گالری زرنا


نمایشگاه طراحی های آذر شاه آبادی تحت عنوان "سردرگمی نگاه" از روز جمعه 28 دی ماه در گالری زرنا برپا شده است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است:

سیاه قلم یکی از تکنیک هایی است که با ان ارتباط بهتری برقرار میکنم.
علاقه ی زیاد به خلق نقاشی های متفاوت
مرا به وادی سیاه قلم کشید تا شاید آغازی باشد بر بازی مداد و کاغذ و ضمیر درونی من...

آذر شاه آبادی در رابطه با برگزاری نمایشگاه "سردرگمی نگاه" و علت انتخاب این عنوان بیان کرد: مدت جمع آوری آثار تقریبا دو ماه زمان برد و عنوان کارها را به این دلیل سردرگمی نگاه انتخاب کردم چون سردرگمی عجیبی در افکارم پراکنده است، چون خواسته های متفاوتی دارم، گاه علاقه به شی خاص و گاه فکرهای متفاوتی در ذهنم پرسه زد که باعث شد این آثار را اجرا کنم.


این هنرمند در توضیح سبک،تکنیک، تعداد و ابعاد آثار اجرا شده در این مجموعه گفت: سبک کارها سورئال است و تکنیک سیاه قلم؛ که بخاطر علاقه ی زیاد به این تکنیک و ارتباط بهترم انتخابش کردم، تعداد کارها ۱۵ عدد با ابعداد A3 که با گرفتن قاب و پاسپارتو ابعداد بزرگتر نشان داده میشود.

شاه آبادی در ادامه افزود: وقتی که این کار را شروع کردم ذهنم آرام آرام بازتر و فکرهای بهتری به ذهنم رسید، طوری که برای ایده های بیشتر و اجرای آثار بهتر زمان کم میاوردم و باید نمایشگاه های بیشتری برگزار کنم، چون این یک قدم کوچک برای برداشتن قدمهای بزرگتر محسوب میشود.

وی ضمن معرفی استاد زهره فرتاش مهر به عنوان راهنما و مشوق خود در اجرای آثار این مجموعه، بیان کرد: یکی از جرقه هایی که باعث شد این مسیر را پیدا کنم وجود استاد عزیزی چون استاد فرتاش مهر بود که زیر نظر ایشان توانستم به این مسیر راه پیدا کنم؛ تقریبا یک ترم اتود زدم تا کارم به ثمر رسید و برایم باور نکردنی بود که این همه سختی اتود زدن نتیجه ی خوبی بدهد. از ایشان و استاد عزیزی چون سرکار خانم رسولزاده هم سپاسگزارم که کارهایم را مورد تایید قرار دادند؛ انشاا... با برپایی این نمایشگاه و تلاش مجدد و راهنمایی گرفتن از اساتید بزرگ آثار بهتری را اجرا خواهم کرد.

نمایشگاه "سردرگمی نگاه" تا 3 بهمن ماه همه روزه بجز پنجشنبه ها از ساعت 16 الی 20 در گالری زرنا به نشانی خیابان انقلاب،بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه،کوی اسکو، شماره ۱۰.ط دوم ادامه خواهد داشت.

طراح پوستر: پارسا تاک

logo-samandehi