گروه هنری گاتها برگزار می کند:

برپایی نمایشگاه گروهی در گالری زرنا


"نقش گون" عنوان نمایشگاه گروهی به کیوریتوری پارسا تاک و انسیه رزق دوست است که روز جمعه پنجم بهمن ماه از ساعت 16 الی 20 در گالری زرنا برپا می شود.

در این نمایشگاه آثاری از زهرا رسول زاده نمین، اعظم بهمن، الناز الهامی، زهرا شایگان ارشد، ارزو نفاستی، الهام نوعی، نرمین قاضی، پریسا عطاری، آذر شاه آبادی، منصوره طوبایی، احمد حسینمردی، سارا اصلان بیگی، هانیه اسلامیه، فواد زارع، مرضیه گچ گر، نازنین داوری، تکتم شاه تقی و پویا فرجی در زمینه های طراحی، نقاشی، عکاسی و حجم به نمایش در می آید.

پارسا تاک و انسیه رزق دوست، که تحت نام گروهی هنری گاتها به فعالیت می پردازند، کیوریتوری این رویداد را به عهده داشته اند. آنها هدف از برگزاری این نمایشگاه را در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین چنین عنوان کردند:
هدف این نمایشگاه شناخت هنرمندان جدید و ارایه آثار هنری با کیفیت و استاندارد است. روند شکل گیری این نمایشگاه انتخاب آثار هنری فاخر و ارایه آن ها در بستر هنری مناسب بود تا هنرمندان بتوانند اثار خود را در کنار دیگری به نمایش گذاشته و فرصتی برای معرفی استایل هنری خود بیابند.
آثار این نمایشگاه ۲۷ اثر از ۱۷ هنرمند است که با تک اثر حجم خانم‌ زهرا رسول زاده و آثار طراحی و نقاشی و عکاسی هنرمندان عزیز تکمیل شده است.

موضوع نمایشگاه آزاد عنوان شده و ما در شاخه نقاشی با تکنیک های میکس مدیا و اکرلیک و رنگ روغن و آثاری با استفاده رنگ های بلک لایت و فسفرسنت که مدیای جدید و اتمسفر بصری تازه ای برای مخاطب ایجاد میکند ، مواجه هستیم . بیشتر سبک های هایپر رئال و انتزاعی در آثار نقاشی و ژانرهای طبیعت، ابسترکت، پرتره و ... وجود دارد.

در این نمایشگاه با توجه به نام [نقش گون] گونه های مختلف هنری را گرد هم آورده ایم و در چینشی تازه به معرفی هنرمندان معاصر پرداخته ایم تا در معقوله هنر بتوان به دیدی مدرن تر و فضایی ناب تر رسید

نمایشگاه "نقش گون" تا 11 بهمن ماه از ساعت 16 الی 20 در گالری زرنا به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شماره ۱۰، طبقه دوم ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، گالری زرنا روزهای پنجشنبه ها تعطیل است.

طراح پوستر: پارسا تاک

logo-samandehi