نمایشگاه گروهی نقاشی آوای نقش در گالری نتا آرت استانبول برگزار میشود


نمایشگاه گروهی نقاشی به کیوریتوری فهیمه نیکویی فرد در تاریخ ۲۳ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۱ افتتاح میشود و تا تاریخ ۳۰ بهمن ادامه دارد.

به گزارش گالری آنلاین، آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته میشوند شامل سه بخش است:
بخشی از آثار با موضوع زن؛ بخشی آثار با موضوع آزاد و بخشی شامل آثار نقاشی ایرانی است.
با توجه به اینکه اثر هنری ریشه در ناخود آگاه هنرمند دارد و ناشی از روابط جمعی و ارزش های مشترک و دغدغه های هنرمند است.
بخشی از نمایشگاه به آثاری با موضوع و سبک های مختلف اختصاص داده شده ، با علم به اینکه در ساختار و محتوا متفاوتند تا محدودیتی در نمایش آثار هنرمندان ایجاد نشود و فضایی برای معرفی هنرمندان مهیا شود.

در این نمایشگاه تعدادی از آثار به موضوع زن تخصیص داده شده، که بیانگر نوع دیدگاه ، تفکر و توجه هنرمند به موضوع زن ؛ زیبای ها؛ روحیاتش می باشد.
با توجه به اینکه این نمایشگاه مجموعه ای از آثار هنرمندان ایرانی است و همچنین بخشی از فعالیت گروه هنری آوای نقش در زمینه نقاشی ایرانی میباشد، لذا تعدادی از آثار به نقاشی ایرانی اختصاص دارد تا دریچه ای هرچند کوچک به نقاشی ایرانی با سبک و شیوه سنتی نیز گشوده شود.

هنرمندان این نمایشگاه:
احسان غلامی، الهه فریدون کلاهی، ام البنین احمدی، سارا جان بزرگی، سمانه کاکی، سعیده معلم زاده حقیقی، سیده زینب زمانی، شهرام نبوی طباطبایی، شبنم حقیری، ریحانه حیات نو سعید، فریناز افضلی، فاطمه داروغه ها، فاطمه نیکبخت سرهی، فیروزه برزگری، گلمک کشاورزی، مریم عجملو، مریم مقدسی، محسن زمانی مهر، مونا ابراهیمی، مرتضی محمد قاسمی، مهسا حبیبی، نغمه مصطفوی، نیاز کاشانی، علی روستا، طاهره نامدار و یعقوب شجاعی

logo-samandehi