گروه هنری موتیف برگزار می کند:

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی آرت لاین 3


نمایشگاه گروهی آثار هنرهای تجسمی گروه «موتیف» به سرپرستی زهرا حوراسفند از پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه افتتاح شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در این نمایشگاه که در گالری خانه عکاسان جوان برپا شده، آثار هنرمندان هنرهای تجسمی به نمایش در آمده.

نمایشگاه گروهی آثار هنرهای تجسمی گروه هنری «موتیف» روز پنج شنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار شد و تا ۱ اسفند ماه بغیر از جمعه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه:

حمید میرقلی خانی طهرانی، کوثرسادات حائری، نادیا کرد کریمی، صدیقه مومنی نژاد، وفا وفایی، علی افتخار، ساناز حجتی، مژده حاکمی والا، اریتا اسکندری، مینا صدیق نیا، مریم سادات احمدی، متین سادات احمدی، حمیده نوروزی، سمیه عطایی، ایمان شمس اسکندری، مجتبی ضیایی، علیرضا شیخی، فاطمه اعظمی، شیوا شهریاری، نیلوفر یوسفیان، سمیرا کمر روستا، زهرا سادات حسینی، ریحانه خوانین زاده، محمد حسین ملک محمدی، یاسمین اصغری، سمیرا صفارزاده، مرضیه دیوانی، سارا اسکندری، سعیده توکلیان، لیلا مرتضوی، زینب آیت اللهی و احسان حاتمی

گروه هنری موتیف با مدیریت، زهرا حوراسفند با برگزاری پنجمین نمایشگاه هنری واقع در خانه عکاسان جوان به کار خود ادامه میدهد؛ اولین نمایشگاه موتیف در آبان ماه سال ۹۷ در گالری آیریک با حضور اساتید و هنرمندان برجسته ای برگزار شد، در آذر، دی و بهمن ماه نیز سه نمایشگاه پیوسته با عنوان آرت لاین توسط گروه هنری موتیف برگزار شده است و نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی چهل هنر نیز همزمان با افتتاح نگارخانه شرق با حضور شهردار تهران جناب آقای دکتر حناچی در بهمن ماه سال ۹۷ افتتاح شد.

زهرا حوراسفند، برگزار کننده نمایشگاههای گروهی و انفرادی، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی، عکاس تئاتر و سینما، عضو انجمن خانه عکاسان جوان، فعال اجتماعی و مدیر هنری بنیاد فردوسی است.

حوراسفند هدف از برگزاری نمایشگاههای هنری را آشنایی با هنرمندان، به نمایش گذاشتن آثارشان، معرفی هنرمندان و آثارشان بیان نمود و در رابطه با روند برگزاری نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه آرت لاین ۳، سومین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه آرت لاین در خانه عکاسان جوان است که قرار نبود تداوم داشته باشد ولی بعلت تکمیل ظرفیت در این نمایشگاه و استقبال هنرمندان، آرت لاین ۲ برگزار شد و باز هم مورد استقبال قرار گرفت و در نهایت آرت لاین ۳، ۲۵ بهمن ماه افتتاح میشود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در مدت دو هفته گردآوری شده است و شامل ۵۳ اثر در ابعاد پنجاه در هفتاد، با مدیاهای متفاوتی، مثل نقاشی در تکنیکهای، رنگ روغن، پاستل، آبرنگ، هنر قطاعی، کلاژ، عکس در تکنیکهای متفاوت و همچنین با سبک آزاد است.

مدیر گروه هنری موتیف در توضیح علت انتخاب عنوان آرت لاین برای این نمایشگاه ها بیان کرد: علت انتخاب عنوان آرت لاین این هست که این نمایشگاه راهی باشد که در طول این راه بهمراه هنرمندان قدمی نو بسوی هنر و ارتقای آن برداریم.

وی ضمن بیان این نکته که معیار انتخاب هنرمندان، آثارشان بوده است افزود: همیشه تلاشم بر این هست که آثاری را در نمایشگاهم داشته باشم که از هر لحاظ استانداردهای شرکت در نمایشگاه را داشته باشند و مورد توجه مخاطبین قرار بگیرند و بتوانند ارتباط خوبی با خریدار برقرار کنند؛ و در نمایشگاههای من همیشه یک اثر نوین و خلاقانه است.

گالری خانه عکاسان جوان در یوسف آباد خیابان چهارم پلاک ۳ طبقه دوم واقع شده است.


logo-samandehi