برپایی نمایشگاه نقاشی در گالری خورشید


نمایشگاهی از نقاشی های احمد شمیل بصیری تحت عنوان «آز "شمیل"» از روز جمعه 20 اردیبهشت ماه در گالری خورشید برپا می شود.

بصیری در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد: نقاشی را به صورت کاملا تجربی کار کردم و هدفم از تکمیل این مجموعه چیزی جز آرامش درونم نیست، باید بگویم انتقال تجربیاتم به دنیای پیش رو خیلی لذت بخش است. در واقع انسان خودش را پیدا میکند که کجا ایستاده، از دنیا چه میخواهد یا چه چیز خوشحالش میکند؟

وی در ادامه اذعان داشت: دغدغه های ذهن خودم تنها چیزی است که میتواند کارم را شاخص کند، یک نوع برخورد متافیزیک، و هدف از این اجراها فقط و فقط پیدا کردن فضای شخصی و ایجاد یک فضای کاملا ناخودآگاه است. پس هدف اصلی در واقع بنظر من میشه همان آرامش شخصی و رجعت به پناهگاه ابدی است.

در مورد ایده برگزاری نمایشگاه باید بگویم زاده تفکرم است و به نوعی من را به سمت خود و دنیای بی کرانش میکشاند. دنیایی که بینهایت بی اندازه است. دنیایی که در زمان کوتاهی رنگ های روغنی خوش رنگ و هوس انگیز روی پرده ها و چوب ها شکل میگرد.

در این مجموعه 11 اثر به نمایش در خواهد آمد که به اعتقاد من نمایش دهنده ی رفتار و روحیات درونی خود و انعکاس دهنده آنها به محیط اطرافم است.
آثار من اکسپرسیو محسوب میشوند. معانی که بیان میکنم کاملا شخصی است و از دوران کودکی تا به امروز همراه من بوده، و این جستجو تا لحظه آخر نیز ادامه خواهد داشت.

نمایش آثار این هنرمند تا 25 اردیبهشت ماه در گالری خورشید به نشانی بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک ۷۰ ادامه خواهد داشت.

logo-samandehi