در حاشیه نمایشگاه گروهی 95/97 مطرح شد

مینا نادری: بضاعت هنری انجمن هنرمندان نقاش ایران را ارئه داده ایم

«در این نمایشگاه ها، بضاعت هنری انجمن هنرمندان نقاش ایران نشان داده می شود» این را مینا نادری عضو هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران و رابط کمیته نمایشگاه های انجمن، ضمن تاکید به ۲۰۰ اثر ارایه شده در نمایشگاه گروهی تیرماه، بیان کرد.

در ادامه خواننده این گفتگو باشید.

نادری در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین به اهداف برگزاری نمایشگاه های دوره ای اشاره کرد و گفت:هدف از این نمایشگاه هانمایش بانک اطلاعاتی اعضای انجمن برای نشان دادن بضاعت هنر نقاشی در انجمن است. همچنین این نمایشگاه ها باعث جلب مشارکت و همکاری هنرمندان با انجمن، معرفی آنها به گالری داران، هنردوستان و کیوریتورها برای سرمایه گذاری و خرید آثار است.

وی افزود: این رویداد شامل آثار هنرمندانی است که از سال ۱۳۹۵ به عضویت انجمن درآمده اند؛ ۱۰۰ هنرمند با ۲۰۰ اثر، تشکیل دهنده این نمایشگاه هستند.

این عضو هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران بیان کرد: این نمایشگاه موضوع مشترکی ندارد و در رابطه با جستجوی شخصی هنرمندان است. در واقع هنرمندان تجربه های زندگی روزمره خود را در فضای کاری هنری خود نمایش داده اند و این امکان را می دهند که با تعریف هنرمند از دنیای اطرافش آشنا شویم.

نادری در نهایت افزود: کمیته نمایشگاه های انجمن هنرمندان نقاش ایران این رویداد را مدیریت و برگزار کرده است؛ این نمایشگاه تا ۱۸ تیرماه در گالری های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان میزبان علاقه مندان و عموم مردم است.

logo-samandehi