"رقص قلم"؛ برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری خورشید

گالری خورشید از روز جمعه 4 مردادماه میزبان نقاشی های گروهی از هنرمندان به کیوریتوری بهناز راد حسینی شد.

در این نمایشگاه که تا 9 مردادماه ادامه خواهد داشت، آثاری از آتوسا رفیعی، آرین نژاد احد، رزا جعفرپور، زهرا خانه زر، ساره پروین، سمانه عبدی، شیما کردجزی، شیرین شیخ، عارفه احمدی، فرحناز عرب، فاطمه سلیمی، لاله صادقی، مریم صفازاده، محمد امیر رحمانی، میترا مرادی، نسترن علیپور، هیوا هوشامی و یاسمن علیپور به نمایش در آمده است.

بهناز راد حسینی کیوریتور نمایشگاه "رقص قلم" درمورد هدف برگزاری و مدت زمان جمع آوری مجموعه تا برگزاری نمایشگاه بیان کرد: هدف اصلی ما معرفی و نمایش آثار هنرمندان جدید و گمنام و ارتقا هر چه بیشتر هنر نقاشی در جامعه است و مدت زمان سپری شده تا برگزاری نمایشگاه 6 ماه بوده است.

وی در رابطه با تعداد، ابعاد، سبک و تکنیک آثار این مجموعه توضیح داد: تعداد آثار به نمایش در آمده عمدتاً 45 اثر در ابعاد مختلف در غالب موضوع آزاد است، که در چهارچوب تکنیک یا سبک خاصی نبوده و از سبکها و تکنیکهای متفاوتی تشکیل شده است.

راد حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت امنخاب عنوان "رقص قلم" برای این مجموعه گفت: رقص یا همان حرکات موزون عمدتاً همیشه هماهنگی خاصی را به ارمغان می آورد، هنر نقاشی از نظر من میتواند همان حرکات موزون قلم روی صفحه سفید باشد که هماهنگی خاصی بین نقش و رنگ ایجاد کند.

وی در آخر افزود: فعالیت هنری من از زمانی که در مسیر زیبای هنر شروع به فعالیت کردم یعنی از همان آغاز نوجوانی شروع شده و قطعا ادامه خواهد داشت؛ و تا زمانی که توان دارم در راه اشاعه ی هنر تلاش خواهم کرد و امیدوارم روزی جوانان بیشتر قدر هنر را بدانند.
هنر نزد ایرانیان است و بس
پس زنده باد ایران و ایرانی

علاقه مندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 الی 20 به گالری خورشید واقع در خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70، طبقه اول مراجعه نمایند.






logo-samandehi