گالری لنا برگزار میکند

"بیا تا مرا پیدا کنی"

"بیا تا مرا پیدا کنی" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که با گردآوری عفیفه فرخاد از روز جمعه ۵ مهرماه ۱۳۹۸ در گالری لنا برپا می شود. در ادامه خواننده گفتگوی خبرنگار گالری آنلاین با مدرس هنرمندان کودک این مجموعه باشید.

تعداد ۱۷ اثر از کودکان با ابعاد مختلف در مجموعه"بیا تا مرا پیدا کنی" به نمایش گذاشته خواهد شد که در روند آموزشی، مدرس به عنوان تصحیلگر عمل کرده و هر آنچه این کودکان رسم کرده اند، اجرای آزادانه ایده هایشان بوده است.

در توضیحات این نمایشگاه آمده است:

چشمانت را ببند و دستان كوچكم را بگیر من كودك دنیای فراموشی ام

بیا تا مرا پیدا كنی در مسیر عشق


عفیفه فرخاد کیوریتور نمایشگاه "بیا تا مرا پیدا کنی" با اشاره بر اینکه این مجموعه نمایش آثار کودکانی است که دیدگاه خود را رسم کرده اند تا با ما به اشتراگ بگذارند، افزود: ایده اصلی در روند شکل گیری مجموعه، از ایجاد بستری مناسب برای برون ریری کودکان صورت گرفت، که طی جلسات متعدد و آموزش های لازم جهت آشنایی با هنر و نقاشی، این مجموعه تکمیل شد.

"ما در دوره‌ای از تاریخ زندگی میکنیم که همه به نوعی یک گمشده داریم برای همین اولین قدم در مسیر رشد میتواند پیدا کردن همان گمشده باشد و این مقصود، ممکن نمیشود مگر اینکه از چشم شخص سوم به خودمان نگاه بندازیم و ما اینجا با این هدف دوستان خودمان را فراخواندیم و امیدوارم بتوانیم که یک قدم به آدم بهتر بودن نزدیک بشویم." عفیفه فرخاد با بیان این مطلب بر اهمیت عنوان مجموعه تاکید کرد.

کیوریتور نمایشگاه در آخر افزود: افرادی اینجا دور هم جمع شدند که دغدغه‌های مشترکی دارند، و هدف همه ما این است که آدم بهتری باشیم و این میسر نمیشود مگر با شناخت بهتر از خودمان و تنها راه رسیدن به این مقصد نگاه به آینه دیگریست! ما در این نمایشگاه به تعداد تابلو‌ها آینه داریم برای اینکه خودمان را بازبینی کنیم.


نمایشگاه "بیا تا مرا پیدا کنی" به مدت یک هفته در گالری لنا (ویژه کودک و نوجوان) دایر خواهد بود و علاقمندان جهت بازدید می توانند در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و روزهای عادی از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به نشانی اتوبان صدر، بلوار کاوه شمال، ابتدای روشنایی غربی، پلاک ۱۴ مراجعه نمایند.

logo-samandehi