برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری یاسمین

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان شبنم رازی شریف از 24 الی 29 آبان ماه در گالری یاسمین برگزار شد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان الهام خورشیدی، آوین بهلول، پارمیدا صادقلو، دنیا عرب امینی، رها بیاناتی، ریحانه غیاث آبادی، سارا واحد، سپیده آذردار، سپیده گودرزی منش، سمیرا قدیرزاد، شبنم رازی شریف، شراره اشتری، شیرین امیر مقدم، فاطمه مصلح، فائزه نوعی جهرمی، فائزه میری، فخرالسادات شهابی، فرنوش بهرامی، کیمیا سلیمی، گلرخ بخشنده، لیلی بدالهی، ماهرخ حیدری، محدثه سادات فرزانه، مریم هزارخوانی، مریم اشرف، مهسا سلیمی، مهسا محمدی، مینا اصغری، هانیه دزفولی و هدیه تقوی به نمایش در آمد.

کیوریتور این مجموعه شبنم رازی شریف دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر و عضو افتخاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی با حدود ۲۰ سال فعالیت هنری، است‌. وی در مورد هدف از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد:
این نمایشگاه مجموعه منتخب از آثار تعدادی از هنرجویان من (۲۹ هنرجو در این نمایشگاه شرکت داشته اند)است که جهت ایجاد انگیزه برای هنرجویان و معرفی استعداد این هنرجویان و امکان فروش این آثار برگزار شده است.
وی روند شکل گیری این مجموعه را چنین تشریح کرد:
موضوع این نمایشگاه آزاد بوده است و هر هنرجو بر اساس علاقه و البته مدل هایی اصولی و یا تغییرات هنری بر روی عکاسی و یا به صورت ذهنی طرح را بر روی بوم پیاده کرده است . همه نوع سبکی در آثار هنرجویان به چشم میخورد از آثار رئال تا مدرن .تکنیک آثار رنگ روغن و اکرولیک و میکس‌مدیا است‌.
در این مجموعه ۳۰ هنرمند با ۴۹ اثر با تکنیک های رنگ روغن، اکرولیک و میکس‌مدیا شرکت کرده اند.
رازی شریف در مورد سبک کارها توضیح داد:
همه نوع سبک هنری در آثار هنرجویان به چشم میخورد از آثار رئال تا مدرن و آثار کپی تا آثار ذهنی و اورجینال و نقاشی های که از عکاسی خود هنرجو به تابلوی نقاشی تبدیل شده است .تکنیک آثار رنگ روغن و اکرولیک و میکس‌مدیا است‌. معیار انتخاب کارها نیز کیفیت بالا در اجرا آثار بوده است‌.
جهت اطلاعات بیشتر در مورد کلاسهای شبنم رازی شریف می توانید با شماره تماس 09351659338 و برای دیدن سایز آثار هنرجویان به پیج اینستگرام @painter_honari مراجعه کنید.

logo-samandehi