آیین اختتامیه جشنواره ملی مرز امن در کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره ملی مرز امن که با حضور مسئولین فرهنگی هنری، اساتید و هنرمندان و با معرفی و تقدیر از برگزیدگان عصر سه شنبه 19 آذرماه در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش گالری آنلاین، در این مراسم افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، به گزارش مختصری از روند برگزاری جشنواره سراسری مرز امن پرداخت.

افشین آزادی در این مراسم با اشاره به جایگاه مرزداران و مرزبانان میهن اسلامی یادآور شد، به برکت مجاهدت ها و پایمردی مرزبانان و فرزندان ایران اسلامی است که دست اجانب از سرزمین ما کوتاه است و این عزت و سربلندی آنقدر تنومند و با ارزش است که هیچ دشمنی لحظه ای به تعرض به خاک میهن ما فکر نمی کند.

دبیر اجرایی جشنواره مرز امن گفت: در ابتدای این مراسم گروه سرود ناشنوایان " صدای ما" ، دو قطعه موسیقی "ای ایران با صدای استاد بنان" و "جان مریم با صدای استاد محمد نوری" را همخوانی کردند و سپس گروه دف نوازی خانه دف حوزه هنری استان کرمانشاه به هنرنمایی گروهی و تک نوازی پرداختند.

وی افزود: پس از قرائت بیانیه هیأت داوران نخستین جشنواره ملی مرز امن توسط فرشاد عیسی پور دبیر هنری این جشنواره، از داوران هر دو بخش کاریکاتور و پوستر با لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی تقدیر بعمل آمد.

فخرالدین دوست محمد، جزئیات برگزیدگان جشنواره را بدین شرح اعلام کرد: نفرات برگزیده بخش کاریکاتور جشنواره مرز امن، مهدی عزیزی از اراک، عماد صالحی از اهواز و مهناز یزدانی از اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و داوود صفری از گلستان، راضیه رازقی از کرمانشاه و فرزانه وزیری تبار از تهران حائز عنوان برگزیده شدند.

در بخش پوستر این جشنواره، سپیده قهرمانی فرد و کوثر عزیزی از کرمانشاه و الناز خاکزاد از تبریز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و پریسا خالوندی از ایلام، یاشار مشیر فر از آذربایجان شرقی و منا ابراهیمی از کرمانشاه بعنوان برگزیدگان بخش پوستر، جوایز و لوح های خود را دریافت کردند.

logo-samandehi