بیش از 300 تخم مرغ نوروزی در مناطق 22 گانه شهر تهران توسط دانشجویان رنگ آمیزی می شود

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: دانشجویان هنرمند، اجرای طرح روی تخم مرغ های نوروزی در مناطق 22 گانه را بر عهده دارند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، فرزاد طالبی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان این مطلب، گفت: پس از انتشار فراخوان "پنجمین سالانه هنرهای شهری تهران – بهارستان 99" در 12 آذرماه سال جاری از سوی این سازمان، هنرمندان در دو بخش حرفه ای و دانشجویی فراخوان تخم مرغ های نوروزی شرکت کردند و در مجموع آثار منتخب پس از داوری و بررسی با رویکرد "توسعه رنگ و ایده پردازی و خلق تجربه‌های جدید رنگی در منظر شهری" انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: طرح ها با توجه به ویژگی های نوآورانه و خلاق و نیز شاخصه های خلق تجربه های نو، مورد بررسی هیات داوران بهارستان 99 قرار گرفت و برگزیدگان بخش تخم مرغ های نوروزی در هر دو بخش معرفی شدند.

طالبی با بیان اینکه طرح های دانشجویان هنرمند نیز مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته است، افزود: 20طرح از طرح های منتخب در محور ولیعصر (عج) و بیش از 300 طرح نیز در مناطق 22 گانه شهر تهران توسط دانشجویان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه در هر منطقه حداکثر تعداد 15 طرح منتخب توسط هنرمندان دانشجو روی تخم مرغ های نوروزی به اجرا در خواهند آمد، ادامه داد: در مجموع بیش از 300 تخم مرغ نوروزی در بخش دانشجویی در ایام نوروز در منظر شهروندان فهیم تهرانی قرار می گیرد.

وی همچنین گفت: جانمایی این آثار زیر نظر ادارات زیباسازی شهر تهران در نقاط پر تردد شهر انجام خواهد شد.

طالبی با تاکید بر اینکه طرح ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار است، ادامه داد: طرح های ارسالی از سوی دانشجویان هنرمند مورد توجه دبیرخانه بهارستان 99 قرار گرفته اند و زمان اجرای طرح های مزبور، تا هفته آخر اسفندماه سال جاری در جانمایی های مورد نظر خواهد بود.

گفتنی است "پنجمین سالانه هنرهای شهری تهران- بهارستان99" در بخش های مختلف فرهنگی و هنری در استقبال از نوروز 99 در سطح شهر تهران اجرا می شود .

logo-samandehi