اعمال محدودیت در بازدید از موزه «لوور»

همچنان که به دلیل شیوع ویروس «کرونا»، کنسرت‌های سراسر فرانسه لغو شدند، موزه «لوور» نیز روز دوشنبه اعلام کرد ورود بازدیدکنندگان به این موزه را محدود می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از فرانس ۲۴ نوشت، طبق بیانیه جدید موزه «لوور»، فقط افرادی که بلیت بازدید از این موزه را از پیش و به طور آنلاین خریداری کرده‌اند و همچنین آن دسته از افرادی که از امکان بازدید رایگان از این موزه بهره‌مند هستند می‌توانند از آن دیدن کنند.

تصمیم‌های جدید این موزه درحالی اتخاذ شده که این موزه بزرگ پس از اعتراض کارکنانش به دلیل نگرانی از ابتلا به این ویروس، دو روز تعطیل شده بود.

سال گذشته بیش از ۹.۶ میلیون نفر از «لوور» دیدن کردند که بخش زیادی از آن‌ها را بازدیدکنندگان خارجی تشکیل می‌دادند. آمریکایی‌ها و چینی‌ها در رتبه‌های نخست و دوم بزرگترین گروه‌های بازدیدکننده از این موزه در سال گذشته محسوب می‌شوند.

پس از آن‌که دولت فرانسه روز یکشنبه اجتماعات بیش از هزار نفر در این کشور را ممنوع اعلام کرد، کنسرت‌های موسیقی پاپ سراسر فرانسه نیز به تعویق افتادند یا بدون درنظر گرفتن تاریخ جدید، لغو شدند.

فرانسه یکی از چندین کشور اروپایی است که این روزها درگیر ویروس «کرونا» است. تاکنون بیش از هزار مورد ابتلا و ۲۱ مرگ در اثر ابتلا به این ویروس در این کشور گزارش شده است.

logo-samandehi