انجمن هنرمندان نقاش ایران؛ پروژه‌های پایا

«پویش فروش کتاب به نفع هنرمندان»؛ پروژه‌ای از گالری طراحان آزاد

انجمن هنرمندان نقاش ایران با تأسیس صندوق پایا کوشیده‌است تا چتر حمایت خود را بر گستره‌ای از فعالیت‌ها و فعالان عرصهٔ هنر بالاخص رسانهٔ نقاشی بگسترد. به این منظور و در جهت تأمین منابع صندوق پروژه‌های مشترکی با هنرمندان و نهاد‌های گوناگون برنامه‌ریزی خواهد شد. «پویش فروش کتاب به نفع هنرمندان» اولین «پروژهٔ پایا» است که به پیشنهاد و کوشش گالری طراحان آزاد و با همراهی انجمن هنرمندان نقاش ایران شکل گرفته‌است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن هنرمندان نقاش ایران، همانطور که همگان آگاهید شیوع بیماری کرونا آثار سوئی بر اقتصاد کشور و به تبع آن درآمد اقشار مختلف جامعه داشته‌است. متأسفانه کوشندگان عرصهٔ فرهنگ و هنر از اولین و آسیب‌پذیرترین این اقشار هستند. «پویش فروش کتاب به نفع هنرمندان» تلاش خواهد کرد تا به سهم خود بخشی از این مشکلات را مرتفع کند.

در این پویش بسیاری از هنرمندان، ناشران، نویسندگان و مترجمان، کتب و نشریات خود را جهت تأمین منابع مالی صندوق پایا اهدا نموده‌اند. شما مخاطبان گرامی هم می‌توانید با خرید این آثار در همیاری آسیب‌دیدگان این همه‌گیری اخیر با ما همگام شوید.

تمامی منابع مالی دریافتی به حساب انجمن هنرمندان نقاش ایران بخش صندوق پایا واریز خواهد شد و در اختیار هنرمندانی که توسط هیئت مدیرهٔ انجمن شناسایی می‌شوند قرار خواهد گرفت.

لطفاً توجه فرمایید:

- تمامی آثار اعم از کتاب، مجله، کاتالوگ و … با ۳۰ درصد تخفیف ارائه شده‌اند.

- جهت تسریع در رسیدن به اهداف پویش، حداقل مجموع خرید هر فرد نمی‌تواند کمتر از ۳۰۰ هزار تومان باشد.

- هزینهٔ ارسال بسته‌های خرید بر عهده شرکت تیپاکس - یکی از اسپانسرهای این پویش - است.


برای اطلاع از روش سفارش کتاب و دیدن کاتالوگ به وبسایت انجمن هنرمندان نقاش ایران مراجعه فرمایید.

logo-samandehi