حمایت گالری خط سفید از بیماران کرونایی

تخفیف ۲۵ درصدی آثار هنری در نمایشگاه آنلاین گالری خط سفید با هدف یاری بیماران کرونایی در تامین هزینه درمان و افرادی که در این دوره با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند، از جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین، مجموعه آثار هنرمندان تجسمی که توسط گالری خط سفید به صورت آنلاین به نمایش و فروش گذاشته شده است؛ طبق تصمیم مسئولین گالری خط سفید، آثار با ۲۵ درصد تخفیف به خریداران ارائه می‌شود.

بحران روز افزونی که به دنبال شیوع ویروس کرونا در تمام جهان پیش رفته است، مسئولین گالری خط سفید را بر آن داشته تا در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، با صرف نظر از سهم گالری آثار را با ۲۵ درصد تخفیف به خریداران ارائه دهند و ۲۵ درصد از مبلغ اثر نیز با همراهی هنرمندان صرف هزینه بیماران کرونایی که توان پرداخت هزینه معالجه را ندارند و یا افرادی که در اثر کرونا وضعیت معیشتی خوبی ندارند می‌شود.

نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار گالری خط سفید با همکاری رسانه هنرهای تجسمی گالری آنلاین راه اندازی شده است. علاقه مندان میتوانند از نمایشگاه آنلاین آثار در آدرس http://whiteline.galleryonline.ir بازدید نموده و آثار را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری نمایند.

جهت مشاهده اصل آثار با شماره ۰۹۱۲۳۹۷۱۸۳۲ تماس حاصل نمایید.

راه های تماس گالری:

آدرس سایت: www.whitelinegallery.com

تلفن: 22045245

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه پروین، پلاک 22

ایمیل: info@whitelinegallery.com

logo-samandehi