امکان بازدید از نمایشگاه «ون‌گوگ» از داخل خودرو

استقبال از ایده‎‌هایی همچون «سینماماشین» و برگزاری کنسرت‌هایی با حضور تماشاگرانی که در خودورهای شخصی شان حضور دارند سبب شده تا بازدید از نمایشگاه «ون‌گوگ» از داخل خودرو در «تورنتو» امکان‌پذیر شود.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از آرت‌نت نیوز نوشت، با وجود گسترش ویروس کرونا، لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تمایل برخی افراد به حضور در رویدادهای مختلف، ایده‌ شرکت در رویدادهایی همچون «سینماماشین» با استقبال مواجه شده‌ است.

نمایشگاه نورپردازی از تابلوهای نقاشی «ون‌گوگ» در «تورنتو» واقع در کانادا این امکان را برای بازدیدکنندکان فراهم کرده تا از داخل خودروهای شخصی خود از این نمایشگاه دیدن کنند.

گرانندگان این نمایشگاه در بیانیه‌ای اعلام کردند: «برگزاری رویدادهای فرهنگی در دوره شیوع ویروس کرونا به چالشی سخت تبدیل شده است و ما از تغییرات ایجادشده در تقویم برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی در تورنتو، تعطیل شدن موسسه‌های هنری و توقف کار هنرمندان و کارمندان موسسه‌های هنری مختلف غمگینیم. ما زمان زیادی را صرف به‌کارگیری روش‌های خلاقانه‌ای کردیم تا به کمک‌ آن‌ها نمایشگاه «همه‌جانبه ون‌گوگ» را که بازدید از آن برای علاقه‌مندان بی‌خطر باشد برگزار کنیم.»

نمایشگاه «همه‌جانبه ون‌گوگ» با استفاده از نورپردازی علاقه‌مندان را به بازدید از نمایشگاهی از آثار مشهور این هنرمند همچون «شب پرستاره» و «گل‌های آفتابگردان» دعوت می‌کند.

این نمایشگاه که در یک کارخانه سابق چاپ روزنامه برگزار می‌شود از هجدهم تا بیست و هشتم ژوئن میزبان علاقه‌مندان است.

در هر نوبت ۱۴ خودرو می‌توانند وارد نمایشگاه شوند و بازدید ۳۵ دقیقه‌ای از نورپردازی آثار ون‌گوگ را که با پخش موسیقی همراه است تجربه کنند.

بلیت‌های این نمایشگاه که ابتدا قرار بود در اول ماه «می» با شرایطی متفاوت برگزار شود، پیش‌تر به فروش رفته است.

logo-samandehi