حسین پاکدل 120 اثر را در ششمین دوره حراج تهران (هنر معاصر ایران) چکش زد

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین، ششمین دوره حراج تهران 3 دی ماه 95 در هتل اسپیناس پالاس با رکورد ۱۲۳,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد ریال و با حضور چهره های شناخته شده سیاسی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی از جمله احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و علی مرادخانی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این حراج 120 اثر از هنرمندان معاصر ایرانی چکش خورد و گرانترین اثر فروش رفته مربوط به اثری از فرهاد مشیری به مبلغ 850 میلیون تومان بوده است، در حالی اثر وی به این قیمت فروخته شد که قیمت پایه برای این اثر 600 تا 800 میلیون تومان پیش بینی شده بود . اثر دیگر فرهاد مشیری نیز به مبلغ 500 میلیون تومان فروش رفت.

اثری از فرهاد مشیری که به مبلغ 850 میلیون تومان فروش رفت.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین، اولین اثری که به فروش رفت مربوط به رضا رینه ای به مبلغ 100 میلیون تومان بوده است.

حراج

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین در ادامه اثری از کیارستمی به مبلغ 200 میلیون تومان، اثر پرویز کلانتری به مبلغ 240 میلیون تومان،اثر بهمن محصص به مبلغ 600 میلیون تومان،اثر حسین زنده رودی به مبلغ 240 میلیون تومان، اثر فرح اصولی به مبلغ 260 میلیون تومان،اثری از منیر فرمانفرماییان به مبلغ 300 میلیون تومان و اثر دیگرش به مبلغ 170 میلیون تومان، اثری از پویا آریانپور به مبلغ 340 میلیون تومان،اثری از گیزلاوارگا سینایی به مبلغ 32میلیون تومان، اثری از نیما پتگر به مبلغ 38 میلیون تومان، اثر بابک اطمینانی 19 میلیون تومان و اثری از هادی جمالی به مبلغ 46 میلیون تومان به فروش رفته است.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین،اثری از بهمن محصص به مبلغ 260 میلیون تومان، اثر رضا کیانیان به مبلغ 55میلیون تومان، اثر فریده لاشایی به مبلغ 240 میلیون تومان و اثر دیگرش به مبلغ 440 میلیون تومان و اثر کوروش شیشه گران به مبلغ 260 میلیون تومان و اثر دیگرش به مبلغ 340 میلیون تومان به فروش رفته اند.

پس از گذشت دو ساعت از حراج 112 اثر چکش خورد. اثر پروانه اعتمادی به مبلغ 85 میلیون تومان و در پایان اثر دو لته ای رضا درخشانی به مبلغ 500 میلیون تومان فروخته شد. فروش کل ششمین دوره حراج تهران به ۱۲۳,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد ریال رسید.

اثری از صداقت جباری که به مجموعه "اسماءالحسنی" تعلق دارد، عکسی از محسن راستانی متعلق به مجموعه "خانواده ایرانی و اثر حجمی از رافی داوتیان با نام "چند عدد سوزن را می توان بر صیرت یک فرشته قرار داد؟" به فروش نرفت.

logo-samandehi