روایت مدیر و موسس گالری رضائیان از برگزاری اولین نمایشگاه

گزارش تصویری نقاش های مهدی رضائیان



اولین نمایشگاه گالری رضائیان با نقاشی هایی از مهدی رضائیان عصر روز جمعه شانزدهم شهریورماه افتتاح شد.

کاظم رضائیان مدیر و موسس گالری رضائیان در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با برنامه ریزی راه اندازی گالری و مدت اجرایی شدن آن گفت: ایده تاسیس گالری از 20 سال پیش بوده که با خرید فضای مورد نیاز به این هدف نزدیک شد؛ برای راه اندازی گالری از 3 سال پیش اقدام گردید.

مدیر و موسس گالری رضائیان نمایش آثار هنری را هدف اصلی راه اندازی این مرکز فرهنگی دانست و در رابطه با اینکه امکان مشارکت و حمایت از هنرمندان جوان، تا چه اندازه در سیاست های این گالری دیده شده است خاطر نشان کرد: هدف گالری رضائیان نمایش آثار تمامی هنرمندان است.

وی درباره برنامه های این گالری بیان کرد: برنامه گالری رضائیان برگزاری نمایشگاه از آثار هنری ( در تمامی سبک ها ) شامل: نقاشی، عکس، خوشنویسی، مجسمه و چیدمان (Installation) از کلاسیک تا مدرن می باشد.

مهدی رضائیان هنرمند نقاش نیز در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، هدف اصلی جمع آوری مجموعه آثارش را به نمایش گذاشتن مناظر ایران بیان کرد و در مورد تعداد، ابعاد، سبک و تکنیک آثارش گفت: 25 اثر شامل آبرنگ، رنگ روغن و اکرولیک با ابعادی از 23x33 سانتی متر تا 100x120 سانتی متر در این نمایشگاه موجود است که تلفیقی از سبک رئال و امپرسیونیسم هستند.

این هنرمند نقاش در پاسخ به این سوال که آیا در خلق آثار مجموعه تحت تاثیر تفکرات شخص یا مکتب به خصوصی بوده است، گفت: خیر، تمامی آثار از تفکرات و احساسات شخصی و الهام از طبیعت شکل گرفته شده است و این تفکرات از دوران نوجوانی که علاقه مند به رنگ، نور، حجم و همچنین طبیعت بوده ام شکل گرفته است.

logo-samandehi