نقاشی 85 فوتی جدا شده از دیوار برای حراج فرستاده می شود

نقاشی دیواری کشیده شده توسط keith haring در یک مرکز کاتولیک در قسمت شمال غربی منهتن به حراج گذاشته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این اثر یادبود که با عنوان "lexicon of haring’s vocabulary, " توصیف شده است ، شامل برخی از آثار این هنرمند ، مانند radiant baby’ و ‘barking dog است.

کیت هارینگ در سال 1983 کشیدن نقاشی های دیواری را آغاز کرد و سرانجام راه پله سه طبقه ای را با سری نقاشی های رقاص نمادین خود پر کرد.
وقتی سرانجام خانه فضل(اقامتگاه) بسته شد، 13 قطعه نقاشی دیواری بریده و در 15 بخش جداگانه نگهداری شد. به نقل از نیویورک تایمز ، این قطعه ها در ماه نوامبر در ساختمان bonhams به حراج گزاشته خواهد شد.



نقاشی دیواری با اثر radiant baby شروع می شود، نمادی که یک نوزاد خزنده است که توسط پرتوهای نور احاطه شده. این اثر از نظر مفهومی یکی از قابل تشخیص ترین کارهای haring است. در طول یک شب ، این هنرمند ده ها چهره دیگر را که در پله ها می رقصیدند ، نقاشی کرد.
بنا بر گزارش ها ، خارج کردن این آثار از ساختمان هنگامی که تصمیم به فروش آن گرفته شد هزینه ای بالغ بر 900،000 دلار داشت که توسط کلیسای مجاور که کنترل این ساختمان را در اختیار دارد پرداخت شده است.

مدیر مرکز gary mallon ، توضیح میدهد که: او یک قوطی رنگ مشکی در یک دست و یک برس سفید ضخیم در دست دیگر داشت و با آن کودک تابناک در طبقه اول شروع کرد و سپس راه خود را به بالا ادامه داد. ما او را دنبال کردیم و من به یاد دارم که میگفتم " رنگ در حال ریزش است" ، و او میگفت ، "مشکلی نیست قرار است که چکه کند. "
پیش بینی می شود این نقاشی دیواری با قیمت 3 تا 5 میلیون دلار فروخته شود همچنین این آثار از 2 نوامبر در گالری های bonhams به نمایش عمومی در خواهد آمد.
در خبرهای دیگر ، یک فیلم کوتاه توسط هنرجویان هنرهای تجسمی منتشر شده که نگاهی به ژورنال های keith haring از دهه 1980 میاندازد.این فیلم به بررسی چگونگی الهام گرفتن نقاشی های دیواری haring از هنر پاپ و فرهنگ هیپ هاپ می پردازد. آثار haring از موضوعات اصلی نمایشگاهی بزرگ در گالری Tate است، اولین نمایشگاه بزرگ در انگلستان که آثار هنرمندان آمریکایی را به نمایش میگزارد و تا 10 نوامبر 2019 در معرض نمایش است.

logo-samandehi