فراخوان مسابقه عکاسی از «اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی»


مصلای امام خمینی(ره) مسابقه عکاسی در دو سطح رقابتی دوربین عکاسی و تلفن‌ همراه با هدف نشان دادن جلوه‌های ویژه سوگواری و مراسم عزاداری اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی اعلام نموده.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، به اطلاع عموم علاقه‌مندان و عکاسان می‌رساند که برای شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های ثبت شده با موضوع اجتماع برگزار شده در سال جاری را، در یکی از دو بخش دوربین عکاسی یا گوشی‌های همراه، به رقابت بگذارند.

علاقه‌مندان می‌توانند حداقل یک و حداکثر پنج اثر خود را با موضوع یاد شده به نشانی الکترونیکی award@Musalla.ir یا ادمین کانال مصلی @Musalla_cy ارسال کرده یا CD آثار خود را به نشانی دبیرخانه‌ی سوگواره، تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از خیابان شهید علی اکبری، ساختمان بهره برداری و امور فرهنگی مصلای امام خمینی(ره)، دفتر روابط عمومی، تحویل دهند.

مهلت ارسال آثار تا پایان ماه محرم است و نتایج داوری آثار در اربعین حسینی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مصلی و سایر رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است شرکت در این سوگواره محدودیت سنی ندارد و آثار برتر در نمایشگاهی با عنوان «قاب ارادت» در مصلای امام خمینی(ره) به نمایش عمومی در خواهند آمد.

برای نفرات برگزیده این مسابقه در بخش دوربین عکاسی، به ترتیب کمک هزینه سفر به عتبات به ارزش ۱۰ میلیون ریال، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۸ میلیون ریال و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

در بخش تلفن همراه نیز برای نفرات برتر به ترتیب کمک هزینه سفر به عتبات به ارزش ۶ میلیون ریال، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۴ میلیون ریال و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۲ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

شرایط پذیرش آثار ارسالی نیز به شرح زیر است:

عکس باید در فرمت jpeg باشد.

حداکثر حجم عکس ها ۳ مگابایت باشد.

عکس‌ها می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشد.

رای هر عکس، نام عکاس و تاریخ ثبت اثر، ذکر شود.

عکس‌ها باید فاقد لوگو، قاب، نوشته، تاریخ و یا هرگونه نشانه های تصویری باشد.

ویرایش عکس‌ با نرم افزارها، تا جایی که مفهوم و سندیت عکس مخدوش نشود، منعی ندارد.

هر هنرمند می‌تواند تنها در یک بخش(دوربین عکاسی یا تلفن‌ همراه)، حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه عکس، برای سوگواره ارسال کند.

هنگام ارسال تصاویر، نام و نام خانوادگی عکاس به‌همراه شماره تماس ارسال شود.

logo-samandehi