فراخوان هفتمین جشنواره لومیکس برای عکاسان خبری

هنرمندان عکاس خبری میتوانند با شرکت در هفتمین جشنواره لومیکس، جوایز نقدی این دوره از رقابت را به خود اختصاص دهند.

به گزارش گالری آنلاین، جشنواره ی لومیکس برای عکاسان خبری گواهی بر قدرت عکاسی خبری در دنیای تصویر گرایانه ی ماست و اساساً بر درک ما از بشریت در تمام جنبه های آن تأثیر می گذارد.عکاسی خبری به آموزش و احساسات ما کمک می کند ، احساسات ما را برانگیخته و ما را قادر می سازد تا آن را به اشتراک بگذاریم.

دوره هفتم این فراخوان از عکاسان خبری دعوت می کند تا عکس ها، گزارش های چند رسانه ای، داستان های گویا یا مستندهای وب را ارسال کنند.

حتی آثار فیلمبرداری/ سینمایی نیز اگر به صورت گزارش های اینترنتی با نمای عکاسی گرفته شده باشند پذیرفته می شوند. فیلمهای مستند (کوتاه) مجاز نیستند.

علاقه‌مندان میتوانند یک رپورتاژ ، مقاله یا مجموعه (یعنی مجموعه های پرتره) با شخصیت فوتو ژورنالیستی ارسال کند.

این اثر باید شامل حداقل 15 و حداکثر 30 عکس باشد که بعد از 1 نوامبر 2017 تهیه شده باشد.

این اثر ممکن است قبلاً در جشنواره های دیگر منتشر و یا برنده ی جوایز باشد (اما این پیش شرط نیست) و هر اثر ارائه شده در سالهای گذشته فقط در صورتی واجد شرایط خواهد بود که بخشی از یک پروژه طولانی مدت بوده و حداقل 50 درصد تصاویر اخیرا به مجموعه اضافه شده باشد.

این جشنواره قصد دارد بستری برای بحث و گفتگو ، نمایش تصویر و تالار گفتگوی مستعدی باشد که سردبیران تصویر حرفه ای و مخاطبان متخصص، علاقمند و همچنین کسانی که عاشق عکاسی هستند را جذاب کند.

هنرمندان تا حداکثر سن ۳۵ سال امکان شرکت در این رویداد را دارند.

جوایز:

تیمی از متصدیان دانشگاه علمی کاربردی Hannoverand و سازمان فوتو ژورنالیست FREELENS ، تعداد 60 اثر را که در این جشنواره به نمایش گذاشته می شوند، از میان اثار ارسالی، انتخاب می کنند.

پس از آن یک هیئت داوران بین المللی پنج نفره از بین 60 اثر به نمایش گذاشته شده ، برنده جایزه FREELENS را انتخاب می کنند. این جایزه شامل 10،000 یورو (حدود 118080 دلار) و یک لوح تقدیر است.

علاوه بر این، یک هیئت داوران بین المللی از کارشناسان چندرسانه ای نیز برنده جایزه LUMIX Multimedia را از محصولات برجسته چندرسانه ای انتخاب می کند. این جایزه شامل 5،000 یورو (تقریبا 5404 دلار) است.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 31 ژانویه 2020 (11 بهمن 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi