فراخوان آثار هنری کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی،هنر، قرنطینه

مدیر دپارتمان کودک ونوجوان مجتمع فنی تهران گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه انتشار ویروس کرونا، درخصوص مراقبت و حفظ سلامتی دانش پذیران و عبور از بحران COVID-19 بر آن شدیم تا کمپین در خانه بمانیم و مهارت بیاموزیم را برای این عزیزان ارائه نماییم تا بتوانیم در عرصه آموزش و یادگیری مهارت در کنار این دانش پذیران باشیم و نگرانی اولیای آنان را در این زمان برطرف نماییم.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد نصیری، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با این کار همچون گذشته با ارایه خدماتی متمایز و مطلوب در کانون خانواده ها خواهیم بود و در راستای جهش توسعه فراگیری و مهارت آموزی با بستر آنلاین مجتمع فنی تهران همراه خواهید بود.

وی با بیان اینکه زمان آفرینش هر اثر هنری،پیوندی فشرده با شکل ظاهری آن دارد گفت: هنر در طول تاریخ زندگی بشر،پیوسته در خدمت انسان بوده تا به واسطه آن وی بتواند هیجانات،اعتقادات،ناملایمت هاوخوشایندهای درونی و بیرونی خویش را ابراز کند.

نصیری افزود: به همین رو بر آنیم تا از کودکان و نوجوانان سراسر ایران دعوت کنیم تا برداشت خود را از شرایط کنونی بر روی کاغذ یا بوم‌ آورده و ما شاهد به وجود آمدن دنیایی تازه از سوی نسل نو و نوآوری هایشان باشیم.

مدیر دپارتمان کودک ونوجوان با تاکید بر اینکه ما را در دنیای پرشور و غوغای رنگ و طرح خود همراه کنید گفت: مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت ماه ۹۹ می‌باشد.

logo-samandehi