فراخوان جوایز D&AD 2022

برنده رقابت D&AD Pencil، اثر خود را از طریق پوشش خبری بین‌المللی، نمایشگاه‌ها، تبلیغات وب‌سایت D&AD، پلتفرم‌های اجتماعی و خبرنامه‌ها در معرض دید میلیون‌ها نفر از صنایع خلاق سراسر جهان قرار میدهد.

به گزارش گالری آنلاین، جوایز D&AD شناخته شده ترین و معتبر ترین معیار سنجش خلاقیت در صنعت طراحی و تبلیغات، ثبت نام خود را برای سال 2022 آغاز کرده است.

این رویداد جهت شناخت و معرفی خلاقانه ترین آثار هنری سال در سطح جهانی برگزار می شود، تا آن را فراتر از چارچوب خود و در سطح جهانی ارتقا داده و الهام بخش جامعه جهانی در یادگیری، رشد و نو آوری در خلاقیت باشند.

این رویداد فرصتی برای هنرمند منتخب خواهد بود تا اثر خود را در فیلم ها و مقالات مرتبط با دیدگاه ها و رویکردهای آثار برجسته خلاق در پلتفرم D&AD Annual به نمایش بگذارد.

بخش های مختلف این رقابت طیف کاملی از رشته ها از قبیل گرافیک، طراحی محصول، طراحی کتاب، طراحی مجله و روزنامه و همچنین طراحی هنری در نویسندگی، تدوین، تصویرسازی، عکاسی، تایپوگرافی و انیمیشن؛ کدنویسی خلاقانه UX، بازی و تجارت الکترونیک؛ رسانه و روابط عمومی در راستای منافع همگانی و غیره را در بر می گیرد. گروه های ویژه ای نیز مختص هنرمندان نوظهوری که در آغاز مسیر حرفه ای خود و در پروژهای جانبی آماده برای استارت آپ یا رشد تاثیر گذار بوده اند، در نظر گرفته شده است.

D&AD بعنوان یک نهاد خیریه آموزشی از آثار برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات حمایت می کند. این نهاد هر ساله، برجسته ترین آثار خلاقانه از رشته‌های طراحی بازرگانی، تبلیغات، تولید و صنایع دستی را جمع‌آوری می کند تا توسط بیش از 400 نفر از پیشگامان خلاق، متخصصان و مبتکران جهانی مورد ارزیابی قرار گیرند.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.


مهلت ثبت نام: 16 مارس 2022 (25 اسفند 1400)

اطلاعات مربوط به هزینه ثبت نام سال 2022 هنوز در وب سایت رسمی اعلام نشده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi