فراخوان جوایز جهانی عکاسی طبیعت

هنرمندان عکاس میتوانند در گروه های متنوع رقابت با موضوع طبیعت شرکت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از سایت برگزارکننده رقابت، ماموریت جوایز جهانی عکاسی طبیعت این است که از بهترین عکاسان طبیعت جهان تجلیل کند و در عین حال زیبایی های طبیعت را به مخاطبان بیشتری نشان دهد تا همه ما را به سوی تضمین آینده ای بهتر برای سیاره خود سوق دهد. اثر منتخب توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان دیده می شود.

هیئت داوران عناوین طلا، نقره و برنز را در 14 دسته اهدا می کند و یک عکاس عنوان کلی عکاس طبیعت جهانی 2023 و جایزه 1000 دلاری را به خانه می برد.

چهارده دسته در WNPA وجود دارد، بنابراین فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن کارهای شگفت انگیز شما وجود دارد. از عکاسی از منظره گرفته تا حیوانات در زیستگاه آنها، عکاسی خبری و تعامل انسان با طبیعت.

گروه ها:

حیوانات در زیستگاه خود

پرتره حیوانات

رفتار - دوزیستان و خزندگان

رفتار - پرندگان

رفتار - بی مهرگان

رفتار - پستانداران

گیاهان و قارچ ها

حیات وحش شهری

مناظر و محیط های سیاره زمین

سیاه و سفید

هنر طبیعت

عکاسی خبری از طبیعت

مردم و طبیعت

زیر آب

شرکت کنندگان میبایست بالای 18 سال باشند.


هزینه ورودی: 30 پوند


مهلت ثبت نام: 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi