آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته نیمسال اول 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه متقاضیان ثبت نام دررشته های بدون آزمون مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند ازساعت 17 امروز دوشنبه 9 مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته / محل مورد نظر خود اقدام نمایند.
داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز نموده اند می بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود از روز شنبه 28 مرداد ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول 97-96 می باشد.
داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند ، چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد . داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام نمایند.
شایان ذکر است زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون در سایر مقاطع (کاردانی پیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ) متعاقبا اعلام خواهد شد .


logo-samandehi