نمایشگاه عکس «قاب هایی از آفرینش» در گالری پردیس ملت


نمایشگاه انفرادی عکس های رضا باقری با عنوان «قاب هایی از آفرینش» با ۲۰ اثر روز جمعه ۴ آبان ماه در گالری ملت افتتاح می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، رضا باقری عکاس مجموعه ی قاب هایی از آفرینش درباره ی آثار این نمایشگاه می گوید:
به هر کجا که می نگریم شاهد به هم ریختگی جالبی می شویم که به زیبایی در قالب یک هماهنگی بزرگ قرار داده شده است. هندسه دقیق در به هم ریختگی مطلق. این سحر و اعجاز طبیعت در عمل است.

زیبایی خالص مردم و آنچه خلق می کنند حیوانات، زمین، آسمان، اقیانوس ها و حتی مرگ! من به عنوان یک شاهد کوچک این معجزه را طی 6 سال اخیر در قالب های پرتره، مستند، منظره، معماری و زندگی اقوام دور دست در قاره های مختلف عکاسی کرده ام.
این نمایشگاه یک قاب کوچک از مجموعه بزرگ آفرینش است.

نمایشگاه انفرادی عکس رضا باقری با عنوان «قاب هایی از آفرینش» با ۲۰ اثر جمعه ۴ ام آبان ماه ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل گالری پردیس ملت با حضور اساتید، مجموعه داران، دوست داران هنر و هنرمندان افتتاح می شود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه تا ۱۱ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۱ الی ۲۰ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

logo-samandehi