پیام همراهی انجمن پیشکسوتان مطبوعات با احمدرضا دالوند

انجمن پیشکسوتان‌ مطبوعات با انتشار پیامی، ضمن آرزوی بهبود و سلامتی برای احمدرضا دالوند، از همه نهادهای صنفی مطبوعاتی و هنری خواست که در کنار این هنرمند و فعال رسانه‌ای قرار بگیرند.

پیام انجمن پیشکسوتان مطبوعات برای احمدرضا دالوند به شرح زیر است:

«احمدرضا دالوند، تصویرساز، گرافیست، منتقد و مدیر پیشکسوت هنری مطبوعات به دلیل عارضه قلبی و دیابتی در بیمارستان سینا بستری شده است.
این هنرمند گرانقدر که مدتی است با بیماری دیابت دست به گریبان است و به همین دلیل اخیرا پایش زخم شده است، به توصیه پزشکان باید پایش از مچ قطع می‌شد. اما به گفته‌ی استاد دالوند با تلاش و همت پزشکان و مسئولین در حال حاضر جای نگرانی نیست. گرچه در این روزهای سخت و دلگیر مسئولان فرهنگی کشور و هنرمندان و همکاران مطبوعاتی از این هنرمند برجسته دلجویی کرده‌اند، به عیادتش رفته‌اند و برای خدمت به دالوند عزیز تلاش کرده‌اند اما شایسته است که همه‌ی نهادهای صنفی مطبوعاتی و هنری، دست در دست هم‌، در کنار او قرار گیرند تا قادر باشد با روحیه‌ای بهتر این روزهای دشوار را سپری کند.»

همچنین به گفته‌ی رضا قوی فکر، نایب رییس و سخنگوی انجمن پیشکسوتان‌مطبوعات، اعضای هیات مدیره این انجمن ضمن آرزوی بهبودی برای احمدرضا دالوند گرامی، بعد از ظهر شنبه (۱۲ آبان ماه) ۹۷ در بیمارستان سینا حاضر شدند و از وی عیادت کردند.

در این دیدار احمدرضا دالوند از تمامی همکاران مطبوعاتی که این روزها او را تنها نگذاشته‌اند، تشکر کرد.

همچنین انجمن پیشکسوتان مطبوعات با تشکیل جلسه‌ای فوق العاده اعلام کرد که از هیچ تلاش و کوششی برای یاری‌رسانی به این هنرمند ارزشمند، دریغ نخواهد کرد.

logo-samandehi