برنامه روز هفتم همایش ده روز با عکاسان

چالش های رابطه عکاس، گالری در 10 روز با عکاسان


هفتمین روز از برگزاری همایش "ده روز با عکاسان"، سه شنبه 20 آذرماه، شامل جلسات تخصصی صنفی، سخنرانی، کارگاه ها و تبادل تجربه عکاسی با جزییات زیر برگزار می شود:

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی ده روز با عکاسان ایران، بخش «جلسات تخصصی صنفی» با سخنرانی عباس نوری درباره «برسی علل بازنمایی گزینشی در عکس های مستند اجتماعی دوره رکود بزرگ 1929 تا 1941 در ایالات متحده» از ساعت 15 در گالری میرمیران آغاز می شود سپس ابراهیم نوروزی و آرش خاموشی از ساعت 16 در گالری تابستان درباره «بررسی و ادیت اختصاصی پورتفولیو» سخنرانی خواهند کرد.

سالن شهناز هم در بخش «در جستجوی راهی نو» از ساعت 16:50 با سخنرانی حمید طبایی درباره «عکس درمانی»، جمشید بایرامی درباره«حج» و در آخر آناهیتا قبائیان درباره«چالش های رابطه عکاس – گالری» پذیرای علاقه مندان خواهدبود.

بخش «کارگاه ها و نشست­های تخصصی» از ساعت 10 صبح با سخنرانی هادی صباغ درباره «عکس سریع، عکس کند در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی» و سپس یدالله ولی زاده و آرش سروری با موضوع «تأثیر استارت آپ ها در بازار عکس» شروع به کار خواهد کرد. سپس در ساعت 18 دکتر شهاب الدین عادل و محمدرضا اصلانی درباره فیلم مستند«چهره ها، مکان ها 2017» گفت وگو خواهند کرد.

گالری بهار نیز که میزبان بخش «به سوی نگاه شخصی» است؛ با نمایش آثار و سخنرانی علی زنجانی، سعید محمودی ازناوه، محمد برنو و افشین شاهرودی از ساعت 14 تا 18 میزبان عکاسان، دانشجویان و علاقه مندان خواهدبود.

هفتمین همایش 10 روز با عکاسان ایران 14 تا 23 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

logo-samandehi