برنامه روز نهم همایش ده روز با عکاسان


نهمین روز از برگزاری همایش "ده روز با عکاسان"، پنجشنبه 22 آذرماه، با جلسات تخصصی صنفی، سخنرانی، کارگاه ها و تبادل تجربه عکاسی برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی 10 روز با عکاسان ایران، بخش «جلسات تخصصی صنفی» با سخنرانی منا هوبه فکر و جاوید نیکپور درباره «تجربه اولین عکاس زن ایرانی در جام جهانی روسیه» از ساعت14 در گالری تابستان آغاز می شود سپس مهرداد مرادی از ساعت 15 در گالری میرمیران درباره «تأثیرات جنگ تحمیلی بر عکاسی مستند ایران » سخنرانی خواهد کرد. از ساعت 16 در گالری ممیز، دکتر مرتضی رضوانفر، بخش جلسات تخصصی را با موضوع «کتیبه های فارسی در جهان» به پایان خواهد رساند.

سالن شهناز هم در بخش «در جستجوی راهی نو» از ساعت 16:50 با سخنرانی نوشین وفادار درباره «چطور سمن ها می توانند در آینده عکاسی مؤثر باشند؟» آغاز می شود. سپس ساعت 17:15در همین سالن، مجید دوخته چی درباره«عکاسی خیابانی» از تجربه خود خواهد گفت.

بخش «کارگاه ها و نشست­های تخصصی» از ساعت 10 صبح با سخنرانی پدرام میرصادقی درباره «شیوه های نوین در پردازش عکس منظره» و سپس احمد علیزاده و زانیار بلوری با موضوع «آموزش عکاسی در فضای مجازی» شروع به کار خواهد کرد. بعد از آن و ساعت 18 فیلم «راگو رای؛ یک پرتره بی قاب» به همراه مسترکلاس عکاسی توسط راگو رای به نمایش درخواهد آمد.

گالری بهار نیز که میزبان بخش «به سوی نگاه شخصی» است؛ با نمایش آثار و سخنرانی حامد سوداچی، کاترین ملکی، احسان براتی و کریم ملک مدنی از ساعت 14 تا 18 میزبان عکاسان، دانشجویان و علاقه مندان خواهدبود.

هفتمین همایش 10 روز باعکاسان ایران 14 آذرماه در خانه هنرمندان ایران، آغاز شده و جمعه 23 آذرماه، به پایان می رسد.


logo-samandehi