نمایشگاه گروهی نقاشی و عکاسی در گالری شیث


"حجره خورشید" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی و عکاسی است که از روز جمعه 28 دی ماه به کیوریتوری الهه نیک پی در گالری شیث برپا شد.

در این نمایشگاه آثاری از آناهیتا رئوفی، اعظم خوش سیما، رامتین رهنورد، ریحانه رضاپور، ستوده شاه میرزایی، شبنم شافعیان، مهسا عباسی، محمدرضا فتحی، پرمه صدیقیان، مهستی سیاوش نیا، سوگل فتحی، آذر مشکساران، رضا کاشانی، شهرزاد لعلی، محمدرضا نشاط امیدواران، لیلا مرجوی، لاله متین، بهاره ملکی، طیبه محمدعلی پور، ژاله یوسفی و عاطفه وکیلی به نمایش در آمد.

نمایش آثار این هنرمندان تا سوم بهمن ماه در گالری شیث به نشانی چهارراه وایعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، شماره 10 ادامه داشت.


رضا کاشانی متولد 1356 و ساکن تهران

فعالیت خود را از سال 1396 آغاز نموده و در خرداد سال 1397 اولین کار خود را در نمایشگاه گروهی گالری آیریک به نمایش در آورده که به فروش رسیده است، همچنین در نمایشگاه گروهی گالری فلسطین نیز شرکت نموده است.

سبک هنری او خط نقاشی - کالیگرافی - ورق طلا - میکس مدیا - آبستره - مرکب و قلم است.




مهسا عباسی، متولد سال 1370

فعالیت حرفه ای خود را از سال 1388 در سبک ها و متریال های مختلف در زمینه طراحی و نقاشی آغاز نموده و تا کنون تجربه شرکت در چندین نمایشگاه رسمی، گروهی و ورک شاپ ها را داشته، همچنین طراحی و نقاشی پوستر آثار صوتی را نیز بر عهده داشته است.

هدف از ارائه این آثار، بیان عواطف و احساسات درون گرایانه در سبک اکسپرسیونیسم و با تکنیک آب مرکب بوده است.




اعظم خوش سیما متولد سال 1342 در تبریز

روزنه های ذوق او از همان اوان نوجوانی در وی نمایان بود. وی از ابتدا با به تصویر کشیدن طبیعت، نقاشی را شروع نمود، و نقاشی به سبک رئالیسم را ترجیح می دهد، این هنرمند آثار متعدد، مداد رنگی، آبرنگ و رنگ روغن به تصویر کشیده؛ و همچنین کشیدن طبیعت، گل و پرتره از بارزترین خصوصیات وی است. عطش یادگیری وی را بر آن داشت که در طول چهار دهه زندگی هنری پیوسته از محضر استادان، موسسات هنری و جهاد دانشگاهی بهره برداری و مدارک مرتبط را نیز اخذ نماید.




طیبه محمدعلی پور متولد سال ۱۳۵۸

دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر و معماری تهران مرکز. آثار این هنرمند با موضوع اسب، و با سبک رئالیسم با رنگ روغن اجرا شده است.


عاطفه وکیلی متولد سال ۱۳۶۶ در تهران

دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر، نگارگر و طراح است. وی علاقمند به مکتب های هرات و صفوی در نگارگری و در تلاش برای کشف روایت های تازه است.


آناهیتا رئوفی، ۱۸ ساله

این هنرمند از ۲ سال پیش تا کنون عکاسی را به صورت جدی، با علاقه ی زیاد و با کمترین امکانات دنبال میکند.

این اثر در بهار سال ۹۶ ثبت شده و از تکنیک خاصی در آن استفاده نشده که در بخش "داکیومنتری" یا همان "مستند" قرار میگیرد.


محمدرضا نشاط امیدواران

وی هیچگونه آموزشی بصورت آکادمیک و یا کلاسهای طراحی و نقاشی تا کنون نداشته و بیشتر براساس عشق و علاقه به این هنر و تجربه شخصی اش بوده، سبک اکثر آثار او رئالیسم یا همان واقع گرایانه است.




پرمه صدیقیان

20 سال سابقه ی هنری در رشته های نقاشی (آبرنگ ،اکرولیک و مینیاتور)و مجسمه سازی (پاپیه ماشه) دارد.

اکثر آثارش کاملا بداهه و حسی در سبک های انتزاعی، آبستره و سورئال با تکنیک اکرولیک اجرا شده اند.


شهرزاد لعلی متولد سال 1365 در تهران

کارشناسی معماری، طراح لباس و مترجم زبان انگلیسی و ترکی استانبولی است.

آثار این هنرمند با تکنیک ترکیب مواد روی مقوا به صورت رئالیستیک، با موضوع سکوت زنان و یک نگاه اجرا شده است.

logo-samandehi