زیبایی های تهران روی بیلبوردهای شهری

نمایش آثار برگزیده مسابقه عکس زیبان برای عموم شهروندان


معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه نتایج داوری۲۴ بهمن ماه اعلام می شود، گفت: امیدواریم بتوانیم بیش از ۱۵۰ الی ۲۰۰ عکس را در بیلبوردهای سطح شهر به معرض نمایش بگذاریم.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، بهروز فتحی معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست خبری مسابقه عکاسی زیبان به موضوع حذف زوائد بصری شهر اشاره کرد و گفت: در راستای زیبایی بیشتر در شهر اقدامات زیادی از جمله ساماندهی خیابان انقلاب انجام شده و پهنه رودکی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به مسابقه عکاسی زیبان در شهر تهران، افزود: این مسابقه در راستای آشنایی بیشتر مردم با زیبایی های شهر تهران انجام شده و خود مردم نیز در آن سهم زیادی داشته اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهر تنها با کمک و همکاری خود مردم امکان پذیر است، تصریح کرد: اگر مردم به ما کمک‌ نکنند نمی توانیم کاری از پیش ببریم. مسابقه زیبان نقش و مشارکت مردم در زیبایی های شهر را به خوبی به تصویر می کشد.

فتحی با اشاره به اهداف مسابقه عکاسی زیبان گفت: فرآیند دریافت عکس را در روزنامه های کثیر الانتشار و نشریه چلچراغ منتشر کردیم، کیفیت و رعایت استانداردهای عکاسی این مسابقه بسیار برای ما حائز اهمیت بود.

وی با تاکید بر اینکه از 25بهمن الی ۱۵ اسفند عکس های انتخاب شده در بیلبوردها و تابلوهای سطح شهر به نمایش گذاشته می شود، بیان کرد: این عکس ها قبل از ورود به سال جدید برای مردم شهر تهران اکران خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه نتایج داوری۲۴ بهمن ماه اعلام می شود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم بیش از ۱۵۰ الی ۲۰۰ عکس را در بیلبوردهای سطح شهر به معرض نمایش بگذاریم.

فریدون عموزاده خلیلی داور مسابقه عکاسی زیبان در ادامه با اشاره به برگزاری این مسابقه، گفت: تهران سرشار از زیبایی است به همین منظور تصمیم گرفتیم با کمک مردم زیبایی های شهر را به معرض نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه به دنبال کشف زیبایی های پنهان مانده در شهر تهران هستیم، افزود: این عکس ها با نگاه دقیق هنرمندانه تبدیل به یک تصویر زیبا برای شهر تهران می شود و به شکل موجه ای به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

داور مسابقه عکاسی زیبان با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی ۱۰۰ بیلبورد را در اختیار زیبان برای اکران آثار برگزیده قرار خواهد داد، تصریح کرد: از اول آبان تا ۱۵ آذرماه 6هزار و 100 عکس از زیبایی های شهر تهران به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که از این تعداد یک هزار و ۲۰۹ عکس متعلق به عکاسان بود. حدود ۵۰ درصد آثار موبایلی و غیر حرفه ای بودند.

عموزاده ادامه داد: عکس های ارسال شده از پنجره ها، دریچه ها، سیما و مناظر شهری، کوچه ها، نماها، نورپردازی ها، گلدان و معماری های زیبای سطح شهر بود.
لازم به ذکر است؛ داوری آثار مسابقه زیبان را فریدون عموزاده خلیلی، بهروز فتحی، سیف الله صمدیان، نادر داوودی و مریم زندی عهده دار بودند.

logo-samandehi