داوران پنجمین دوره جایزه فرشته در بخش عکس معرفی شدند

رعنا جوادی، آرش خاموشی و شادی قدیریان داوران بخش عکس پنجمین دوره «جایزه فرشته» شدند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی جایزه فرشته، پس از برگزاری چهار دوره جایزه‌ فرشته و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن گرفت تا پنجمین دوره‌ از این اتفاق فرهنگی - هنری را با موضوع «جاده» در دو بخش داستانِ کوتاه و عکس و با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ضرورت نگاهی متفاوت به عکاسی برگزار کند.
در این بخش، عکس‌ها باید با ابعاد 300 DPI و فرمت آن jpg باشند و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 عکس به دبیرخانه ارسال نماید. در این بخش عکس‌های ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند نیز می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
علاقمندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت جایزه فرشته به نشانی: http://jayezefereshteh.org مراجعه کنند.
فراخوان این رویداد فرهنگی و هنری آذر ماه سال جاری منتشر شده است ازاین و براساس تاکید دبیرخانه این جایزه ،مهلت ارسال آثار از یکم دی‌ماه 1397 تا سی‌ویکم فروردین ماه 1398 تعیین شده است.

** جایزه فرشته در یک نگاه


به گزارش گالری آنلاین ،شهرکتاب فرشته با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد، مسابقه «جایزه فرشته» را در حوزه داستان کوتاه- در سال 1393 آغاز کرد. دوره اول این جایزه با موضوع دهه شصت آغاز شد.
در ادامه با توجه به استقبال مخاطبان و تصمیم شورای سیاست‌گذاری این جایزه در دو بخش داستان کوتاه و عکس برگزار شد. که ده نفر برگزیده بخش داستان آثارشان به شکل کتاب منتشر و در بخش عکس نیز نمایشگاه آن در محل گالری مجموعه و چند استان دیگر برپا می‌شود.
این جایزه همه ساله در دی‌ماه فراخوان خود را منتشر می‌کند و در خردادماه سال بعد مراسم اختتامیه آن همراه با بزرگداشت یک چهره فرهنگی- ادبی برگزار می‌شود.
«جایزه فرشته» پس از یک دوره تجربه چهارساله، از امسال به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.
«جایزه‌ فرشته» در این دوره با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، تصمیم بر آن دارد تا پنجمین دوره‌ از این اتفاق هنری ـ فرهنگی را با موضوع «جاده» و با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی از یکسو و اشاعه و ترویج زبان فارسی از سوی دیگر برگزار کند.
مراسم اختتامیه این جایزه خردادماه 1398 در تهران برگزار خواهد شد.

logo-samandehi