نخستین نمایشگاه گروه عکاسان 2/8 برگزار میشود

چهار نسل چهار نگاه

نمایشگاه عکس گروه عکاسان 2/8 پنجم الی هفتم تیر ماه 98 در فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه عکس چهار نسل چهار نگاه با حضور محمد نوروزی، مهدیه سادات مدرسی،سمانه رحمانی نژاد، مرضیه ذوالفقاری، فایزه حاتم تهرانی،محمد مهدی بیطرفان و امیر مهدی صادقی، چهارشنبه پنجم تیر ماه 98 ساعت 16 الی 19 در گالری لرزاده ی موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار میشود.
این نمایشگاه تا جمعه هفتم تیر ماه ادامه دارد.

نمایشگاه گروهی عکس «چهار نسل- چهار نگاه» شامل ۲۸ اثر برگزیده از هنرجویان عکاسی «محمد نوروزی» در دانشگاه علامه طباطبایی است که با اولین ارائه ۴ عکس این هنرمند از جبهه های جنگ و ۶ اثر مرتبط با مستندنگاری اجتماعی و شهری از دهه ۶۰ در این نمایشگاه، همراه خواهد بود.

مجموعه ارائه شده در طیفی متنوع از مستندنگاری تا مضامین اجتماعی بوده و یک بازه زمانی وسیع از آغاز دهه ۶۰ تا سالهای اخیر را در برمی گیرد.

در این‌ نمایشگاه از نگاه و‌منظر چهار نسل و طی نزدیک به چهار دهه، روایتی از شهر و اجتماع را از دریچه هنر عکاسی مشاهده خواهیم کرد.

علاقمندان هنر عکاسی برای بازدید از این نمایشگاه می توانندبه نشانی خیابان ولیعصر- نرسیده به چهارراه طالقانی- فرهنگستان هنر- رواق هنر نگارخانه استاد لرزاده و خیابان طالقانی خیابان برادران شهید مظفر پلاک 125 موسسه فرهنگی هنری صبا مراجعه نمایند.


logo-samandehi