کودکان بیمار و معلول به ابرقهرمان تبدیل میشوند / گزارش تصویری


به گزارش گالری آنلاین، عکاس معاصر جاش روسی (Josh Rossi) سال گذشته با صرف هزینه ۱۵۰۰ دلار، دختر ۳ ساله اش را به زن شگفت انگیز (Wonder Woman) تبدیل کرد، و مجموعه عکس هایش بسیار معروف شد. امسال، او پروژه جالب دیگری برای یک جنبش بزرگ انجام داد: او از کودکان بیمار و ناتوان در نقش ابرقهرمانان عکاسی کرد.

روسی می گوید: «تمام ایده، گرفتن چیزهایی مانند سرطان و سایر بیماری ها که برای بچه ها نقطه ضعف هستند و تبدیل آنها به نقاط قوت بود. من با ۶ کودک زیر ۸ سال کار کرده و برای هر کدام از آنها یک تصویر با سبک پوستر فیلم ساختم.» لباس های مدل سفارشی که برای هر کدام از بچه ها تهیه شد، بیش از ۱۰۰۰۰ دلار ارزش داشت، اما همه آنها برای این جنبش خوب اهدا شدند. هنگامی که عکس ها برنامه ریزی، ثبت، و ویرایش شدند، روسی آنها را در اندازه بسیار بزرگ چاپ کرده و در مقابل دوربین، بچه ها را با آنها شگفت زده کرد. روسی می گوید: «دیدن هیجان در چهره های آنها شگفت انگیز بود!» در اینجا هر یک از بچه ها و پرتره ابرقهرمان آنها در حال دریافت عکس چاپی ارائه شده است:

کایدن کینکل در نقش سایبورگ (Cyborg)
کایدن یک پسربچه ۵ ساله است که با امفالوسل (سندرم داون) به دنیا آمد، و باعث شد اندام های داخلی بدنش در خارج از ناف او رشد کنند. پزشکان برای نجات زندگی او مجبور شدند هر دو پای او را قطع کنند.


سوفی لوفتوس در نقش زن شگفت انگیز (Wonder Woman)
سوفی ۳ سال دارد و با بیماری سرطان نادر بافت های به هم پیوسته با نام رابدومیوسارکومای جنینی می جنگد.


تیگان پتیت در نقش سوپرمن (Superman)
تیگان تنها با نصف قلب متولد شد، وضعیتی که تحت عنوان سندرم هیپوپلاستی سمت چپ قلب شناخته می شود. او ۳ عمل جراحی قلب باز و چندین جراحی دیگر برای «زنده ماندن» داشته است. شب ها به او اکسیژن وصل می شود، مقدار زیادی دارو مصرف می کند، و به تازگی لوله ترشح او برداشته شده است.


ماتائیز منوما در نقش آکوامن (Aquaman)
ماتائیز یک کودک دو ساله با نوع نادری از سرطان به نام لوسمی حاد مگاکاریوبلاستیک است.


زایدن استولرو در نقش فلش (The Flash)
زایدن یک پسربچه ۷ ساله با ADHD (اختلال بیش فعالی کمبود توجه) شدید است.


سیمون فولمر در نقش بتمن (Batman)
سیمون کودکی ۵ ساله با نوع نادری از سرطان عصبی به نام نوروبلاستوما است.


روسی می نویسد: «بچه هایی که من و تیمم انتخاب کردیم تا سر حد مرگ رفته و به زندگی برگشته اند و قدرت فوق بشری واقعی دارند! دقیقا همین ضعف های آنهاست که آنها را قوی می کند! آنها با هم لیگ عدالت را تشکیل می دهند!»


نویسنده: مایکل ژنگ (MICHAEL ZHANG)

تهیه و تنظیم: بهاره زالی

منبع: سایت شخصی هنرمند ، تی نیوز، لنزک



مطالب مرتبط:

logo-samandehi