جايزه طراحي روش هاي توسعه و بازاريابي از با سابقه ترين رقابت هاي برگزار شده در حوزه تبليغات است و با هدف شناسايي و معرفي طرح هاي برگزيده برگزار خواهد شد.
به گزارش گالري آنلاين، اين رقابت چندين دسته بندي دارد :
بخش مشتري / تبليغات شخصي/ جوايز شخصي / جوايز تصويرگران/ جوايز عکاسي/ جوايز دانشجويي/ جوايز طرفداران و …
هر فرد تا ده فايل (هر فايل با حجم 10 مگابايت) ميتواند ارسال نمايد. فرمت هاي تصاوير بايد به صورت JPG و JPEG ، در حالت رنگ RGB ، رزولوشن 300 dpi و حداکثر اندازه 3 اينچ در بزرگترين وجه باشد.
هزينه هاي ثبت نام از 40 دلار شروع ميشود. پس از 13 مارس 2017براي هر ثبت نام 10 دلار جريمه نيز افزوده ميشود.
آثار برگزيده در مجله رويداد به چاپ ميرسد و در رقابت سال آينده ميتوانند به صورت رايگان شرکت کنند.
در آينده نيز آثار به صورت آنلاين نمايش داده خواهند شد.
مهلت ارسال آثار: 10 آپريل 2017
جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت فراخوانمراجعه نماييد.
