به گزارش سرويس معماري گالري آنلاين به نقل از آرل ، شرکت خودروسازي هوندا بعنوان يکي از بزرگترين کمپاني هاي خودروسازي دنيا، قصد عرضه ي خودروي جديد خود در اروپا را دارد. اين خودرو يکي از سوپرکارهاي هونداست و HONDA NSX نامگذاري شده است. هوندا طراحي نمايشگاه (Showroom) ويژه اين خودرو را به مسابقه گذاشته است.
موضوع: طراحي Showroom خودرو
هزينه ثبت نام: رايگان
پايان زمان ثبت نام: 2016/1/29 – 9 بهمن ماه (اتمام مهلت ارسال آثار)
از آنجايي که هوندا NSX يکي از خودروهاي ويژه ي شرکت هوندا تلقي مي شود، اين شرکت تصميم به طراحي يک showroom خاص براي اين خودرو دارد. اين Showroom قرار است در نمايندگي هاي هوندا در سراسر اروپا برپا شود. فضاي اين Showroom نبايد از 32 متر مربع تجاوز کند. ويژگي هايي که هوندا براي طراحي اين نمايشگاه مد نظر دارد:
- private small luxurious lounge
- colour chips & trims display
- create a differentiated spaced within the current Honda dealer showrooms
- emphasize the exclusivity of the NSX car
هوندا براي اين مسابقه جايزه مالي دقيقي مشخص ننموده است و تنها اعلام نموده است که از طرح برنده بصورت مالي تقدير خواهد نمود و کپي رايت طرح را خواهد خريد و همچنين طراح به نمايندگي اصلي هوندا در اروپا دعوت خواهد شد. براي کسب اطلاعات بيشتر راجع به اين مسابقه مي توانيد به وب سايت زير مراجعه نماييد:
