فراخوان رقابت طراحي و معماري Buying

رقابت Buying با هدف ارائه طرح هاي نوآورانه در زمينه نشانه شناسي محصولات فروشگاه ها برگزار ميشود.

به گزارش گالري آنلاين، از شرکت کنندگان خواسته شده است که پروژه هاي نوآورانه و غير متعارف را در اين زمينه ايجاد کنند، و اين همان چيزي است که اساس مفهوم فروشگاه را مطرح مي کند. به عنوان مثال، برنامه IKEA را که به کاربران امکان مي دهد محصولات را در فضاي خودشان قبل از خريد آنها ببينند، با استفاده از فناوري با هم ترکيب مي کنند.
يا برنامه تلفن همراه ASOS، که در آن وقتي کاربران تصاويري که ظاهر آنها را دوست دارند  انتخاب ميکنند پيشنهاداتي را براي انتخاب سبک هاي مشابه دريافت مي کنند.
در اين زمينه، با تفکر انتقادي و نگرش خلاق، از شرکت کنندگان خواسته شده بيان کنند چگونه تجارب خريد را در آينده مي توان اصلاح کرد، و به طور کلي، چگونه مفهوم فروشگاه به عنوان يک فضا با ويژگي هاي مادي و غير مادي مي تواند دوباره تعريف شود.  از طراحان خواسته شده است که  با ادغام نوآوري هاي برنامه نويسي قابل توجه و ابزار طراحي با ارزش آثار هنري ايجاد کنند.

پيشنهاد مي تواند يک دستگاه، يک قطعه مبلمان، يک پروژه طراحي داخلي، يک غرفه، يک ساختمان يا طرح شهري باشد. مقياس مداخله، ابعاد برنامه و موقعيت مکاني داده نشده است، و آنها مي توانند توسط شرکت کنندگان تعيين شوند.

جوايز نقدي و غيرنقدي د اين رويداد در نظر گفته شده است.

هزينه شرکت در اين رويداد 30 تا 75 يورو است.

مهلت ثبت نام: 27 آوريل 2019 (7 ارديبهشت 98)

جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت فراخوان مراجعه نماييد.

پیمایش به بالا