
اين رويداد يک رسانه فرهنگي است که به دنبال بيان مستقيم و ساده روح نام تجاري است.
به گزارش گالري آنلاين، در طول پنج سال گذشته، young Bird Plan Mascot 12 مسابقه طراحي بين المللي را با دولت هاي محلي، توسعه دهندگان شناخته شده و مارک هاي بين المللي همکاري نمود.
در پايان سال 2018، اين پلت فرم شرکت کنندگان جهاني را از 879 دانشگاه و 3388 موسسه در 217 شهر 54 کشور جذب کرد.
ماموريت اين برنامه ترويج مفهوم برند و ايجاد هر فرصت براي طراحان جهاني است، او ارتباط بين طراحي و زمينههاي ديگر را به منظور القاي تفکرات عميق در مورد ارزش طراحي به جلو خواهد راند. در عين حال، اين رويداد از نظر عاطفي رابطه بين برند و مخاطبان خود را برقرار ميکند و همچنين گرايش مد را رهبري ميکند.
مهلت ثبت نام: 15 مي 2019 (25 ارديبهشت 98)
جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت فراخوان مراجعه نماييد.
