فراخوان جوايز طراحي KOKUYO DESIGN 2021

ارائه طراحي کاربر محور و نمايش بهترين محصولات براي بازار مصرف هدف رقابت بين المللي KOKUYO DESIGN AWARD است.

به گزارش گالري آنلاين، KOKUYO DESIGN AWARD  از سال 2002 تاسيس شده و هم اکنون هجدهمين دوره خود را برگزار مي کند.

موضوع اين مسابقه "POST-NORMAL" است.

مردم در سراسر جهان شاهد تغيير جامعه با سرعت طاقت فرسا بوده اند. به اين ترتيب فرصتي براي ما فراهم مي شود که دوباره ارزش چيزهاي اطراف خود را زير سوال ببريم و با هم فکر کنيم که چه مدت زمان طولاني براي چه نوع ارزشي محبوبيت زيادي دارند.

علاوه بر اين، بسياري از طرح هايي که در سال هاي اخير دريافت کرده ايم براساس ايده هايي با ارزش اجتماعي بالا بوده است. AWARD نيز تاکنون امتيازات اين نوع پيشنهادها را بسيار عالي ارزيابي کرده است. هر چند اين بار اين رويداد ميخواهد به اصل طراحي محصول بازگرديم  و خواستار ورودي هايي مي شويد که علاوه بر ارزش داشتن ايده به کاربردي بودن محصول بي انديشند.

"هرگونه لوازم التحرير، مبلمان يا ابزاري که در صحنه هاي کار، يادگيري و زندگي استفاده مي شود" واجد شرايط هستند. از آنجا که همه ابزارهاي مورد استفاده در زندگي روزمره واجد شرايط هستند  و نه فقط لوازم التحرير و مبلمان که دسته اصلي محصولات KOKUYO هستند، انتظار ايده هاي انعطاف پذيرتري از شرکت کنندگان دارند.

تم: POST-NORMAL

جهاني در حالي تازه شد که ما کاملاً آماده آن نبوديم.

قبل از اينکه به ما وقت داده شود تا به دقت در مورد مسائل فکر کنيم، آنچه را دوست داريم، دوست نداريم، با آن موافقيم، مخالف هستيم و… زندگي روزمره ما که قبلاً آشنا بود، همچنان تغيير مي کند.

بنابراين ما سعي مي کنيم با تغييرات  و در شتاب خود همراه شويم، در اين شتاب بسياري از ايده ها به وجود مي آيند و ناپديد مي شوند.

آنچه اکنون در طراحي محصول مهم است، اين است که سعي کنيم با چيزهاي اطرافمان از نو روبرو شويم.

معيارهاي قضاوت:

– تفسير طرح موضوع

– سطح تکميل طرح

– توانايي طراحي براي تبديل شدن به يک محصول

جايزه جايزه نقدي: 31,500.00دلار USD

مهلت ثبت نام: 19 اکتبر 2020  ( 28 مهر 1399 )

جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت فراخوان مراجعه نماييد.

پیمایش به بالا