فراخوان رقابت بين المللي بازاريابي پايدار

موسسه Clean Recycling Initiative از دانشجويان آموزش عالي سراسر جهان دعوت مي‌کند تا در رقابت بين‌المللي بازاريابي پايدار Sustainability Marketing Competition (ISMC) سال 2024 شرکت کنند.

به گزارش گالري آنلاين، رقابت سالانه بين المللي Sustainability Marketing Competition (ISMC) فراتر از يک رويداد بوده و فعاليتي درجهت ادغام پايداري در چارچوب استراتژي هاي رهبران بازاريابي آينده بشمار مي رود.

همه ما چه بخشي از صنعت نساجي باشيم و چه يک مصرف‌کننده دائمي کالاهاي نساجي مانند پوشاک، منسوجات خانگي و غيره، مقدار زيادي زباله نساجي توليد مي‌کنيم که در بحران زيست ‌محيطي که امروزه با آن مواجه هستيم نقش دارد.

اين رويداد از شرکت کنندگان مي خواهد تا ايده هاي کمپين بازاريابي خود را که عموم مردم را از معضلات زيست محيطي زباله هاي نساجي و راه کارهاي فناوري نوآورانه ارائه شده توسط Clean Recycling Initiative  آگاه مي سازد، ارائه دهند.

موارد ارسالي:

– نمايش اسلايدي از ايده خود (پاورپوينت، اسلايد گوگل، کينوت و غيره)

– معرفي ايده خود بصورت تصويري يا صوتي (MP3، MP4، و غيره)

– شعار کمپين خلاقانه و سرگرم کننده

– ماک آپ پست (هاي) رسانه هاي اجتماعي در قالب png  

شرايط شرکت و هزينه ثبت نام:  

شرکت در اين رقابت براي تمام دانشجويان کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکترا  از سراسر جهان، فارغ التحصيلان جديد (بهار 2023) آزاد و رايگان بوده و تمام رشته هاي تحصيلي جهت شرکت در اين رقابت  پذبرفته مي شوند.    

جوايز:

در مجموع 7500 دلار کانادا براي برندگان اين دوره از رقابت ها در نظر گرفته شده است.

نفر اول: 3500 دلار کانادا

نفر دوم: 2000 دلار کانادا

نفر سوم: 1000 دلار کانادا

برنده جايزه Africa Award: مبلغ 1000 دلار کانادا

آخرين مهلت ثبت نام: 6 اکتبر 2024 (15 مهر 1403)

گالري آنلاين در راستاي حمايت و همراهي بيشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه هاي بين المللي، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازي رزومه، پروپوزال، انگيزه نامه و طراحي وب سايت شخصي براي شرکت در رزيدنسي و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهيختگان گرامي خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دريافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ايميل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمايند.

جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت فراخوان مراجعه نماييد.

پیمایش به بالا