هر يک از هنرمندان اين نمايشگاه گروهي به بررسي در نحوه پردازش محيط اطراف خود مي پردازند. چه از طريق استقرار ظريف و کنترل شده رسانه آنها باشد، چه از طريق تلاقي تصاوير غم انگيز و بي ثبات کننده، اين مجموعه گسترده از حالت هاي هنري گرد هم مي آيند تا چالشي منشوري و هميشه در حال تکامل را براي آنچه ديده مي شود و شناخته مي شود، ارائه دهد.

به گزارش گالري آنلاين، در فضاي گالري جديد کاليفرنيا Garvey|Simon افتتاحيه نمايشگاه خود را به نام Reality Check اعلام کرد: Shifting Perspectives، نمايش از 30 اوت تا 29 اکتبر 2022.
نقاشيهاي پاپ آرت لوري لاروسو تضادهاي سرگيجهآوري دارند: تخت يا حجيم، نقاشي يا مجسمه؟ لاروسو با تغيير شکل پانل هاي فلزي خود، ماهيت اشياء خود را زير سوال مي برد و به طور همزمان خط هنر و مصنوعات را زير سوال مي برد. انتزاعات دستي جنيفر کنت از نظر دقت تقريباً مکانيزه به نظر مي رسند و انفجارهاي ارگانيک خود را بهعنوان شبکهاي پيچيده از نشانههاي hash-mark نشان ميدهند که تصوير را به ارتعاشات مينياتوري و فردي تبديل ميکند.

ديزي کرادوک، مارگو گلس، ديويد موريسون و مري ريلي هر کدام خود واقعيت را به عنوان يک فونت فانتزي در نظر مي گيرند و بازنمايي دقيق آنها از تصوير سوژه هايشان پيشي مي گيرد. ديزي کرادوک محصولات تازه خود را در سطح تقريباً ميکروسکوپي مشاهده مي کند و ويژگي هاي مجزا در پوست و گوشت آنها را پيدا مي کند. ويژگي او تأثيري دوگانه دارد: دوگانه هاي او در عين حال مطالعات انتزاعي، و پرتره هاي صميمي از افراد نشسته است.

جاشوا فلينت، جين هاموند، کاپر کوالسکي و جوليا رندال تقريباً به طور کامل دقت زمان و مکان را کنار ميگذارند، در جايي که هنرمندان قبلي از لمس جزئيات براي تغيير روش مشاهده آثارشان استفاده ميکردند. صحنه هاي سورئال آنها توالي زماني را به هم مي زند و به ذهنيت ادراک اشاره مي کند. نقاشي هاي جاشوا فلينت ملغمه اي از حافظه است. تکههايي از روايتها و نمادها با هم محو ميشوند و يکديگر را قطع ميکنند و گذر خطي زمان را به چالش ميکشند. جين هاموند با لايههايي از لنز هاي هنر همراهي ميکند: لنز دوربين، لنز دانشجويان هنر و در نهايت لنز بيننده. خطاپذيري اين ديدگاه ها صحت تصوير را به چالش مي کشد. در صورت وجود، چه عناصري از صحنه واقعي هستند؟ تصاوير هوايي کاپر کوالسکي نيز تأثير مشابهي دارند. نقطه ديد دور او بافت چشم انداز لهستان را تغيير مي دهد و دره ها، درختان و مزارع را به انفجارهاي تکنيکي از بافت انتزاعي تبديل مي کند.





Daisy Craddock, Amy's Colossal, 2020, Oil pastel and oil stick on Arches paper, 15 x 28 x 2 in., DC121

Mary Reilly, Field of Flowers 1, 2016, Graphite on paper, 8 x 6 in., MRE030

David Morrison, Pomegranate, 2021, Colored pencil on paper, 18 x 28 in., DVMO123
